افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
29

حضور پرشور در پای صندوق های رای یک تکلیف شرعی می باشد

  • کد خبر : 60
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷
حضور پرشور در پای صندوق های رای یک تکلیف شرعی می باشد

امام جمعه ماکو گفت :حضور پرشور در پای صندوق های رای موجب خوشنودی دوستداران انقلاب و یاس و نا امیدی دشمنان و صهیونیست ها می باشد پس این یک تکلیف شرعی می باشد

به گزارش مرزداران حجت الاسلام رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در خطبه های نماز جمعه در خصوص سبک زندگی اسلامی گفت چه به غرب چه شرق چه به امریکا و چه به اروپا نگاه کنیم همه و همه دنبال خوشبختی و سعادت میباشند فقط مشکل این است که فاکتورهای سعادت بخش را درست انتخاب نمیکنند

حضرت علی (ع) میفرمایند اگر میخواهید سعادتمند باشید انسان باید خود را دائر مدار و در مقام حق قرار دهد الان زمان انتخابات است با چه معیاری رای خواهیم داد ایا فامیلی? ایا تعصبی?ایا به قیافه?حضرت علی فرموده اند باید دائر مدار حق باشیم.

حضرت علی(ع)در غررالحکم میفرمایند هیچ انسانی پیر جوان ایرانی خارجی ترک کرد لر بلوچ سعادتمند نخواهد شد الا به رعایت حدود الهی لذا باید حدود الهی را رعایت کنیم مثلا رعایت محرم و نا محرم و دست ندادن با انها رعایت حدود الهی میباشد

یعنی مرزها را بشناسیم ولی از مرزها بیرون نرویم.اگر از مرزها رد نشویم سعادتمند خواهیم شد

حجت الاسلام رنجبری در خطبه دوم نماز جمعه ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در تحلیل فرمایشات مطالبات مقام معظم رهبری گفت : بعثت و اثار ان و پیام هایی که از ان میتوان گرفت بحث وحدت است .

مقام معظم رهبری فرمودند : توطئه شوم استکبار را تحلیل کنیم ،سیاست های دشمنان اسلام خصوصا امریکا را تبیین کنیم خصوصا کشته شدن جوانان کشورمان در مرزبانی که انشاالله خداوند آنها را ریشکن کند و از دستگاه های قضایی انتظامی و امنیتی کشور انتظار داریم سیلی و مشت محکمی بر دهن این قاتلین و جنایت کاران بزنند .

وی گفت : در خصوص انتخابات حضور پرشور در پای صندوق های رای موجب خشنودی دوستداران انقلاب و یاس و نا امیدی دشمنان و صهیونیست ها می باشد  پس این یک تکلیف شرعی می باشد .

وی افزود انتخابات باید قانونی باشد و در ان تخلفی صورت نگیرد .انتظار ما از شورا ها این است که عزیزانی که تایید صلاحیت شده اند به چند نکته رهبری توجه کنند و در صحبت های خود جوری صحبت نکنند که باعث سیاهنمایی شود این حرام است مثلا امروز مناظره دو کاندید ریاست جمهوری است خدایی ناکرده اینگونه نباشد که بنشینید همدیگر را جاسوس خطاب کنید و به هم تهمت بزنید یا وعده دروغ بدهید این حرام است جوان ها ،پیر ها ، کوچک ، بزرگ ، خانواده معظم شهدا همه و همه شما را از تلوزیون میبینند لذا سبک انتخابات ما باید سبک انتخابات علوی ، فاطمی و اهل بیتی باشد .

وی با اشاره به انتخابات شوراها گفت : انتخابات شوراها مهم است فقط فکر ریاست جمهوری نباشید شورا یکی مجلس شورای اسلامی شهرستانی است .

وی در ادامه در خصوص ایام هفته ولادت با سعادت امام حسین(ع) (روز پاسدار ) ، ولادت حضرت ابوالفضل (روز جانباز ) ، روز جهانی کار و کارگر و روز معلم را تبریک گفته و افزود معلمی شغل انبیاست و این روز روز شهادت بزرگ معلم کشورمان ایت الله مطهری میباشد و وظیفه ماست که در این روز از معلمان تقدیر و تشکر کنیم .

لازم به ذکر است قبل خطبه های نماز جمعه رییس اداره کار به مناسبت هفته کار و گارگر سخنرانی کرد .

اقا نژاد گفت  : چنانچه مقام معظم رهبری فرمودند حمایت از کالای ایرانی و ارزش دادن به تولید دست کارگران ایرانی باید در اولیت قرار گیرد .

وی از حضور کارگران با لباس فرم در نماز جمعه تقدیر و تشکر کرد و گفت : قران ایین زندگی ما است اگر به قران توسل داشته باشیم مطمئنا بی راهه نخواهیم رفت .

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=60
  • ارسال توسط :
  • 1249 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای حضور پرشور در پای صندوق های رای یک تکلیف شرعی می باشد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.