افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
26

نامزد های انتخابات جامعه را نباید به سمت 2 قطبی بکشانند چون این مورد رضایت امریکا میباشد

  • کد خبر : 124
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱
نامزد های انتخابات جامعه را نباید به سمت 2 قطبی بکشانند چون این مورد رضایت امریکا میباشد

امام جمعه ماکو گفت : نامزد های شوراها به جای اینکه برا تبلیغات اینهمه پول خرج کنند این پول ها را در کارهای خیر و عام المنفعه سرمایه گزاری کنند .

حجت الاسلام رنجبری امام جمعه ماکو در خطبه های نماز جمعه به سبک زندگی اسلامی اشاره کرده و گفت : سعادت مندی انسان در خالی بودن قلب از کینه ها می باشد لذا انسان باید قلب خود را خالی از کینه ها نگه دارد
رنجبری روز معلم و روز عقیدتی و سیاسی را گرامی داشته وگفت : شأن و منزلت این دو گروه زیاد می باشد لذا باید به انها احترام گذاشته و انها را تکریم کنیم .
امام جمعه ماکو در تحلیل مطالبات فرمایشات رهبر گفت : رهبر عظیم الشأن انقلاب به تولید و اشتغال تاکید فراوان کرده اند لذا هر مسئولی که به جایگاهی میرسد باید امنیت شغلی کارگران و شغل جوانان را تامین کند .
در در ادامه با اشاره به زمان انتخابات گفت وزارت اطلاعات و صدا و سیما و دیگر ارگانها باید برای انتخابات اینده تلاش کنند و نماینده ها نباید همدیگر ررا تخریب کنند
وی افزود امروز در بحث انتخابات بی احترامی برخی نامزد ها قابل قبول نیست و جامعه را نباید به سمت 2 قطبی بکشانند که این خواسته امریکا میباشد و باید با احترام همدیگر را نقد کنند .
رنجبری تصریح کرد : نامزد های شوراها به جای اینکه برا تبلیغات اینهمه پول خرج کنند این پول ها را در کارهای خیر و عام المنفعه سرمایه گزاری کنند.

وی گفت رهبر فرمود است : اگر 2 قطبی های کاذب شکل بگیرد موجب شکاف در حاکمیت و شکاف بین حاکمیت و مردم وشکاف بین فرقه های سیاسی می شود

وی در پایا ن و سالروز بسیج سازندگی را تبریک گفت .

لازم به ذکر است قبل از خطبه های نماز جمعه اکبر باباپور رئیس اموزش و پرورش  به مناسبت هفته معلم سخنرانی کرده و مطالب مبسوطی در مورد عملکرد اموزش و پرورش ارائه کرد.

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=124
  • ارسال توسط :
  • 915 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نامزد های انتخابات جامعه را نباید به سمت 2 قطبی بکشانند چون این مورد رضایت امریکا میباشد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.