افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
24

حضور خوک صفتان در منطقه به نفع ما نیست

  • کد خبر : 282
  • ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳
حضور خوک صفتان در منطقه به نفع ما نیست

امام جمعه موقت ماکو گفت : دقت ، بصیرت و هوشیاری خود را بالا ببرید چرا که حضور خوک صفتان اروپایی چون ترامپ در منطقه اصلا به نفع ما نست .

به گزارش مرزداران ؛ حجت الاسلام اسماعیل زاده امام جمعه موقت شهرستان ماکو در خطبه های نماز جمعه به فضیلت ماه مبارک رمضان اشاره کرده و گفت : روزه ماه مبارک رمضان بر انسانها واجب است که باید انسانها ان را به عنوان یکی از عبادات الهی اقامه کنند .

وی افزود : فلسفه تشریع روزه ماه مبارک رمضان این است که خداوند صراحتا در قران میفرماید : فعلکم تتقون یعنی تا اینکه تقوا پیشه کنید که در اخر ایه کتب علیکم الصیام امده است .

وی در ادامه گفت : ثمره این ماه رعایت حریم و حدود تقوای الهی است که امام سجاد (ع) در دعای رمضانیه در صحیفه سجادیه میفرمایند: پروردگارا بر محمد و ال محمد درود بفرست و کرامات و فضایل ماه مبارک را بر ما الهام کن ( در اینجا منظور از الهام ایجاد اتصال به کانون قدرت یا همان کانون وحی  ) می باشد ، در این ماه باید انسان دچار معصیت نشود .

اسماعیل زاده در خصوص معصیت در ماه مبارک رمضان گفت : نجاشی یکی از اصحاب حضرت علی در ماه مبارک رمضان شرب خمر کرد که حضرت علی به وی 80 ضربه تازیانه زد بعد وی را یک روز زندانی کرد و بعد ان حبس دوباره 20 ضربه تازیانه زد که نجاشی از حضرت سوال کرد که 80 ضربه حقم بود و حبس نیز حقم بود آن 20 ضربه برای چه بود که امام فرمودند آن 20 ضربه برای عمل نامربوطی بود که در ماه مبارک رمان انجام دادی .

وی تصریح کرد :حضرت علی (ع) فرمودند :بدبخت ترین و شنیع ترین افراد کسانی هستند که در ماه مبارک رمضان نتواند خود را در اقیانوس رحمت بی کران پروردگان قرار دهد .

اسماعیل زاده در خصوص مفهوم ماه رمضان گفت : تنها ماه از ماه های قمری که خداوند در ریالران آورده است ماه مبارک رمضان است .رمضان از ریشه رمض یعنی سوزاننده بعضی از ادبا تشبیه کرده اند که رمض یعنی باران پاییزی که هنگام بارش تمام کثافات و ناخالصی ها را شسته و با خود می برد رمض یعنی ریگ زار های داغ .

وی در حدیثی از امام باقز (ع) گفت : نگویید رمضان امد و رمضان تمام شد یا رفت امام می گوید این ماه را تکریم کنید که این اسم (رمضان)از اسم های اعظم خداوند است پس رمضان ماه انس با قران ، ماه عبادت در پیشگاه خداوند می باشد .

وی در خصوص سالروجز ازاد سازی خرمشهر گفت : ثمره های زیادی از ان زمان به دست امده است که باید نسل امروز ان را دانسته و فراموش نکنند .

وی از حضور مردم در پای صندوقهای رای تشکر کرد و گفت : این همکاری و همتهنگی شما ملت غیور خاری بر چشم دشمنان می باشد.

وی در مطالبه از شوراهای شهر گفت :وظیفه شما که رسیدگی به مردم و رسیدگی به خواسته های مردم میباشد در وعده اول پیگیر تعریض خیابان امام ماکو باشید که برای مردم تبدیل به یک دغدغه شده است .

وی گفت باید دقت کنید و به گوش باشید که حضور خوک صفتان اروپایی که مصداق مهم ان ترامپ می باشد در منطقه اصلا به نفع ما نیست پس هوشیار باشید .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=282
  • ارسال توسط :
  • 1062 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای حضور خوک صفتان در منطقه به نفع ما نیست بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.