افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
23

نامزد های ریاست جمهوری با بصیرت خود فتنه دشمنان را خنثی کردند

  • کد خبر : 357
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
نامزد های ریاست جمهوری با بصیرت خود فتنه دشمنان را خنثی کردند

امام جمعه ماکو:عده ای از دشمنان سعی در ایجاد فتنه ای مانند فتنه 88داشتند غافل از اینکه نامزدهای این دوره ریاست جمهوری خود افرادی بصیر هستند .

به گزارش مرزداران ؛ حجت الاسلام و المسلمین رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو  در خطبه های نماز جمعه گفت :در این ماه درست خوابیدن ، درست عبادت کردن ، و مراقب اعمال و رفتار بودن از اعمال واجبه ماه مبارک رمضان می باشد .

وی گفت : سحری را مغتنم شمارید بعضی از افراد میخوابند و سحری نمیخورند و دیر از خواب بیدار می شوند و همه نماز های انها به  قضا می رود این درست نیست .

وی افزود : هر کس در این ماه اهل صله ارحام باشد خداوند در درب بهشت او را صله خواهد کرد لذا از تجمل گرایی بپرهیزیم تا راحت تر افطاری های عمومی برای کمک به فقرا نهادینه شود .

وی در ادامه گفت : در این ماه تلاوت قران فراموش نشود در این ماه تلاوت یک ایه از قران مثل ختم کل قران می باشد .

رنجبری در خصوص فضایل این گفت : به گفته پیامبر هر کس کار مردم را در این ماه اسان بگیرد و سهل گرداند خداوند مشکلات را بر او اسان خواهد کرد  .

وی افزود : جدیدا کمپین هایی در فای مجازی به راه افتاده که با موضوع از نهار خود عکس بگیرید و برای ما بفرستید اینها برنامه سازی دشمنان برای از بین بردن حرمت ماه مبارک رمضان می باشد و پا کمپین های هر هفته چهارشنبه عکس خود را مو باز گرفته و در اینیستگرام برای ما ارسال کن تا ما درج کنیم ببینیم شما چقدر فالوو دریافت میکنی وی تصریح کرد : در اخرت از این فالوو ها سوال خواهند کرد لذا ما باید حرمت این ماه را حفظ کرده و واجبات ان را رعایت کنیم براین اساس باید توجه داشته باشیم روزه خواری در ملاء عام قابل گذشت نیست ؛ خانواده ها نیز سعی کنند فرزندان خود را به گرفتن روزه تشویق کنند .

وی در پیگیری مطالبات سخنان مقام معظم رهبری گفت : رهبر در دیدار با قاریان قران به جایگاه قران و تلاوت ان در ماه مبارک رمضان اشاره کردند و نویدی به ال صعود همان سردمداران خود فروخته دادند : که شما مثل گاوان شیر دهی هستید که بعد اینکه شیر شما را دوشیدند نتیجه ان و جنایت های خود را  خواهید دید . شما خود در قران میخوانید رحماء بینهم اشداء علی الکفار اما شما چکار کردید میلیارد ها دلار صرف خرید بمب و موشک کرده اید و ان را بر سر مردم مظلوم یمن خالی می کنید آه مردم مظلوم دامنگیر شما خواهد شد و جواب خدا سیلی محکم بر گردن شما خواهد بود .

وی در خصوص هفته مرزبانی گفت : گرامی بگیریم فعالیت مرزبانان این مرز وبوم را که در راه صیانت و دفاع از مرزهای وطن از جان خود میگذرند و در این را ه شهید می شوند این شهدا مدافعان حریم کشور هستند باید سلام و درود بفرستیم بر روح پاک مطهر شهدایی که در این راه از جان خود گذشتند و با درجه رفیع شهادت نائل شدند و باید یاد و خاطره انان را تکریم کنیم .

وی در پایان گفت : انتخابات تمام شد اما عده ای از دشمنان  سعی در ایجاد فتنه ای مانند فتنه 88 داشتند غافل از اینکه نامزد های این دوره ریاست جمهوری خود افرادی بصیر هستند .

وی 15 خرداد را به تعبیر امام راحل که گفتند : 15 خرداد برای همیشه عزای عمومی است گفت : باید این روز را فراموش نکنیم و به ان اهمیت خاصی قائل شویم

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=357
  • ارسال توسط :
  • 1148 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نامزد های ریاست جمهوری با بصیرت خود فتنه دشمنان را خنثی کردند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.