افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
21

مستکبران جهان بدانند که ملت ایران ساکت ننشسته و نباید با دم شیر بازی کنند

  • کد خبر : 663
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
مستکبران جهان بدانند که ملت ایران ساکت ننشسته و نباید با دم شیر بازی کنند

امام جمعه ماکو گفت : حضور پرشور ملت ایران در صحنه ، سیلی محکمی بر دهان استکبار جهانی به ویژه امریکا و سگ دست نشانده آن اسرائیل غاصب و همچنین نطفه ناخلف ان رژیم آل صعود شد

به گزارش مرزداران ؛ حجت الاسلام رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در خطبه های نماز ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر گفت : اخر های ماه مبارک رمضان است عزیزان سعی کنند در این ماه پربرکت در کارهای خیر از یکدیگر پیشی بگیرند و کمک به فقرا فراموش نشود .

وی در ادامه در خصوص روز جهانی قدس گفت :به تعبیر امام راحل این مردم از مردم زمان پیامبر (ص) وفادار تر و نجیب تر هستند ، افرین بر شما مردم غیور و همیشه در صحنه ماکو که با حضور حداکثری خود نشان دادید که همواره پیرو خط امام و رهبری بوده و از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف حمایت میکنید .

وی افزود : این حضور پرشور ملت ایران در صحنه ، سیلی محکمی بر دهان استکبار جهانی به ویژه امریکا و سگ دست نشانده آن اسرائیل غاصب و همچنین نطفه ناخلف ان رژیم آل صعود شد تا بدانند که ملت ایران ساکت ننشسته و نباید با دم شیر بازی کنند.

وی در پایان گفت : من از دریا دلان سپاه پاسداران تقدیر و تشکر میکنم که با پرتاب موشک مشت محکمی بر دهان داعشی ها کوبیدند انشاالله علاوه بر ان شش موشک شش موشک دیگر در اینده پرتاب شده و کمی مسیر ان به  طرف حیفا کج شود تا به زودی شاهد نابودی اسرائیل غاصب باشیم .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=663
  • ارسال توسط :
  • 992 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مستکبران جهان بدانند که ملت ایران ساکت ننشسته و نباید با دم شیر بازی کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.