افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
22

اولین روز رزمایش گردان الی بیت المقدس ماکو

  • کد خبر : 825
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۲:۳۶
اولین روز رزمایش گردان الی بیت المقدس ماکو

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ماکو در جمع بسیجیان گردان بیت المقدس گفت : دشمن در این زمینه هم اهداف ما را میداند و هم فعالیت ما را برای همین اقدامی نمیکند، چرا که اگر نمیدانست خیلی وقت بود مضمحل شده بودیم

به گزارش مرزداران ؛ روز اول رزمایش گردانهای بیت المقدس مو رخه 96/04/22 در شهرستان ماکو برگزار شد .

در روز اول این رزمایش کلاسهای دفاع از کوی و برزن ، شورش و ضد شورش و امداد و نجات برگزار شد .

باقرلو فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو با حضور در بیت اعضای این گردان گفت :درس مقاوت درس قران ، درس تقوا درس قران و درس ایثارگری درس قران می باشد . به متاع دنیا متکی نباشید و با فکر زندگی معنوی باشید .

وی افزود :افتخار ما این است در مقابل استکبار خواهیم ایستاد . توجه داشته باشید بسیج لشگر مخلص خداست لذا لشگر خدا اندیشه متعالی ، مخلص ولایت مدار دشمن شناس و بدون غرور و تکبر میباشد .

وی تصریح کرد : دشمن در این زمینه هم اهداف ما را میداند و هم فعالیت ما را برای همین اقدامی نمیکند، چرا که اگر نمیدانست خیلی وقت بود مضمحل شده بودیم ؛ این نهاد را امام تشکیل داده است هر کسی در کل دنیا که خواسته است تشکلی مثل بسیج تشکیل دهد با شکست روبرو شده است .

بعد از سخنان فرمانده سپاه پاسداران ماکو بسیجیان در مقابل فرمانداری ماکو با اهدای لوح و چفیه از پدر شهید آذربان تجلیل کردند .

پس از برگزاری کلاس ها بسیجیان گردان بیت المقدس به صورت ستون کشی به طرف مسجد علی بن ابیطالب حرکت کرده و بعد از نماز جماعت و صرف شام پیاده روی شبانه برگزار شد .

لازم به ذکر می باشد بین نماز مغرب و عشا حجت الاسلام موسوی امام جماعت مسجد علی بن ابیطالب در سخنرانی خود نقش و جایگاه بسیج و ساده زیستی انان را تبیین کرد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=825
  • ارسال توسط :
  • 1422 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اولین روز رزمایش گردان الی بیت المقدس ماکو بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.