افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 25 April , 2024
22

قدرت ایران در دست سپاه بوده و سپاه از بسیج و بسیجی سرچشمه میگیرد

  • کد خبر : 934
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
قدرت ایران در دست سپاه بوده و سپاه از بسیج و بسیجی سرچشمه میگیرد

یکی از بسیجیان حاضر در رزمایش گفت :، اگر آموخته های خود را در این رزمایشها درست انجام دهیم هم سپاه قدرتمند خواهد شد و در نتیجه نظام جمهوری اسلامی ایران نیز قدرتمند خواهد شد .

به گزارش مرزداران ؛ یکی از بسیجیان شرکت کننده در رزمایش گردان بیت المقدس در مصاحبه با  خبرنگار مرزداران در پاسخ به این سوال که هدف و انگیزه شرکت وی در رزمایش چیست ؟ گفت

:ما به عنوان یک بسیجی  که این مسئولیت را بر عهده گرفته ایم و به عنوان یک بسیجی در این برنامه شرکت می کنیم هدف ما این است که قدرت سپاه و بسیج را به رخ تمام جهانیان بکشیم و نشان دهیم که قدرت ایران در دست سپاه بوده و سپاه از بسیج و بسیجی سرچشمه میگیرد

واقف باقری گفت : ما بسیجیان همیشه در صحنه هستیم و در هر کجای دنیا بگردید نیرویی مثل بسیج وجود ندارد و این فقط مختص ایران است و ما بسیجیان هر قدر پررنگ تر در این صحنه حضور پیدا کنیم قدرتمان را بیشتر به رخ جهانیان می کشیم

مرزداران ، آیا به نظر شما این رزمایش ها تاثیری دارد ؟ ایا برای ما مفید است یا خیر ؟

باقری ، بله صد درصد ؛ من اولین بار است که در رزمایش شرکت کرده ام و دوستان تجربه های بیشتری دارند ، من برای اولین بار ، واقعا تجربه های زیادی کسب کردم که در این رزمایش در خصوص جنگ های شهری یا همان اغتشاشات شهری که خیلی به دردمان خورد که فهمیدیم اگر در شهرمان اغتشاشی رخ دهد چگونه می توانیم از جان و مال و ناموس خود دفاع کنیم لذا این بر ما کارساز می باشد .

مرزداران، آیا این رزمایش تاثیری در قدرت نظامی ما دارد ؟ ایا این رزمایش میتواند قدرت ما را در صحنه جهانی به نمایش گذارد ؟؟

باقری ، بله البته که میتواند ؛ سپاه الان یک قدرت بین منطقه ای ، خاورمیانه و جهان است و قدرت آن را همه میدانند و همه میدانند که سپاه قدرت منطقه ای را در دست دارد و نیروی تامینی و سرچشمه آن بسیج است و ما که در این رزمایش شرکت میکنیم و مسئولیت خود را درست انجام میدهیم و چیزهایی که یاد میگیریم ، اگر اینها را درست انجام دهیم هم سپاه قدرتمند خواهد شد و در نتیجه نظام جمهوری اسلامی ایران نیز قدرتمند خواهد شد پس صد درصد تاثیر خواهد داشت .

مرزداران ، ما به عنوان یک بسیجی در کلام رهبری در باب اتش به اختیار چه وظیفه ای داریم ؟

باقری ، اولین چیزی که وطیفه ماست این است که در جایی که می بینیم عقاید ما ، ارزشهای ما و اعتقادات ما در خطر است چه در جنگگ رسانه ای ، چه در جنگ نرم و چه در بحث کلامی وا نایستیم که طرف مقابل به ما فرمان و دستور دهد .

وی گفت : اتش به اختیار یعنی اگر شما واقعا اطلاعات دارید یا اگر اطلاعات عمومی دارید و می توانید جلو خطر را بگیرید در انجا از هیچ کس دستور نگرفته و بدون دخالت کسی اگر ان صلاحیت را در خود میبینید مستقیما اقدام کنید .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=934
  • ارسال توسط :
  • 1263 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای قدرت ایران در دست سپاه بوده و سپاه از بسیج و بسیجی سرچشمه میگیرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.