افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
19

ناتوانی دشمنان در تجاوز به این کشور ثمره خون پاک شهدا می‌باشد

  • کد خبر : 2677
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۷:۴۳
ناتوانی دشمنان در تجاوز به این کشور ثمره خون پاک شهدا می‌باشد

رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان ماکو در نشست روشنگری فصلی گفت: اگر دشمن تا مرزهای ما پیش آمده اما نتوانسته به آن نفوذ کنند این اقتدار کشور، مدیون خون پاک شهدا می‌باشد

به گزارش مرزداران ؛نشست روشنگری فصلی بسیج با حضور حسین قویدل رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان ماکو و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس در مسجد جامع قزلداغ عجم ماکو در مورخه 96/09/06 برگزار شد .

در این مراسم در ابتدا حجت الاسلام سلیمی امام جماعت مسجد جامع روستای قزلداغ ضمن عرض خیر مقدم و تسلیت شهادت امام حسن عسگری (ع) و تبریک آغاز ولایت امام زمان (عج)، بسیج را دژ مستحکم اسلام نامید.

در ادامه امین حسین زاده فرمانده حوزه شهید صفر زاده روستای قره تپه گزارش سالانه عملکرد این حوزه را ارائه نمود.

سپس قویدل رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری و تبریک آغاز ولایت امام زمان و عرض ارادت محضر خانواده های شهدا گفت: یاد خاطره شهدا که در زمان های سخت سینه سپر کرده و از جان خود برای دفاع از این مرز و بوم گذشتند را گرامی می داریم.

وی یکی از عوامل پیروزی انقلاب را ایمان توام با آگاهی ملت شهید پرور ایران دانست و افزود :مگر میشود انسان ایمان داشته ولی آگاهی نداشته باشد ؟بله، این امکان دارد ؛هم اکنون ایمان توام با آگاهی این ملت است که لرزه بر جان غرب انداخته است لذا بودند افرادی که ایمان داشتند ولی آگاهی نداشتند مثلا در واقعه کربلا افرادی هر روز غسل می کردند تا با کشتن امام حسین به بهشت بروند با اینکه افراد با ایمانی بودند اما آگاهی نداشتند و یا امروزه نیروهای مقاومت یک داعشی را زنده دستگیرکرده‌اند که التماس می کند مرا بکشید که پیغمبر در بهشت منتظر من است اینها ایمان بدون آگاهی است .

وی تصریح کرد :امروز باید بدانیم پیروزی این انقلاب حاصل ایمان و آگاهی است و با رهبری های آگاهانه امام خمینی و در ادامه با رهبری های آگاهانه ‌امام خامنه‌ای به این جا رسیده است.

وی اشاره داشت : دشمنان تلاش داشتند که این انقلاب را از بین ببرند و توطئه های بزرگی را علیه این کشور انجام دادند اما امام می دانستنددشمنان نمگذارند این انقلاب براحتی مسیر خودراطی کند به همین سبب در سال 58 نهاد مقدس سپاه را تاسیس کرد و طوری این نهادمقدس دربالندگی انقلاب موثربودکه امام فرمود: اگر سپاه نبود کشور هم نبود .

وی با اشاره به سالروز تاسیس بسیج گفت: بعد از گذشت 7 ماه از انقلاب امام نهال مقدس بسیج را تاسیس کرد و این از اینده نگری ایشان بود .

وی بیان داشت: امروز این انقلاب به همه جا صادر شده است لذا اگر در آمریکا جنبش وال استریت راه افتاده ،حاصل صدور انقلاب اسلامی بود ؛دشمنان جنگ ناجوان مردانه ای را به ما تحمیل کردند و درعین حال که به ما سیم خاردار و گندم نمی‌فروختند به دشمن ما موشک و هواپیما میدادند دراین جنگ نابرابر بسیجیان ما رشادتهای بی نظیری انجام دادند که یکی از این حماسه ها رفتن روی مین بود : در آزاد سازی خرمشهر باید از میدان مین مسیر باز میشد و باید افرادی روی مین میرفتند خبرنگار می‌گوید : آن قدر بسیجی داوطلب شد که نمی دانستند چه کسی را بفرستند میدان مین ؛ اینجا امام نبود رهبر نبود یک فرمانده ساده بود که دستور میداد این امر آگاهی و ولایت مداری یک جوان بسیجی را نشان میداد اگر می‌بینیم امروز دشمن تا کنار مرزهای ما آمده ولی جرات تجاوز ندارد و اگر امروز ایران با داشتن اینهمه دشمن از امنیت برخوردار است از معجزه خون پاک شهدا می‌باشد .

وی با اشاره به پیاده روی اربعین گفت :حضور پرشور مردم در پیاده‌روی اربعین از نعمتهای الهی است و این وحدت بین شیعه و سنی دراین عصر توطئه و تفرقه دشمنان معجزه حادثه کربلا است که شیعه و سنی و حتی مسیحی را زیر پرچم اسلام متحد نموده است ۲۵ میلیون نفر عاشق اباعبدالله دراین حماسه وحدت شرکت نموده و دشمنان اسلام را به حیرت می اندازند .

لازم به ذکر میباشد روستای قزلداغ عجم از توابع ماکو و در چایباسار جنوبی دارد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=2677
  • ارسال توسط :
  • 971 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ناتوانی دشمنان در تجاوز به این کشور ثمره خون پاک شهدا می‌باشد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.