افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
14

آیین تجلیل از سرپرست سابق اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ماکو

  • کد خبر : 2861
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
آیین تجلیل از سرپرست سابق اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ماکو

جلسه تجلیل از سرپرست سابق اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران ماکو در اداره بنیاد شهید این شهرستان برگزار شد

به گزارش مرزداران ؛ جلسه تجلیل از سرپرست سابق بنیاد شهید و امور ایثار گران ماکو با حضور کارمندان اداره بنیاد شهید ماکو بعد از ظهر امروز در این اداره برگزار شد .

در این برنامه در ابتدا اسماعیل مافی رئیس جدید اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ماکو ضمن عرض خیر مقدم از زحمات 30 ساله  یونس جعفری سرپرست سابق اداره بنیاد شهید ماکو قدردانی کرد.

وی گفت : ما همه افتخار میکنیم که در خدمت  شهدا و خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران هستیم و بر خود تکریم و ارج نهادن بر خانواده معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران که در جبهه های جنگ فداکاری کرده اند را یک وظیفه شرعی دانسته و یاد و خاطره شهدا راکه با جانفشانی های خود از حریم این مرز و بوم دفاع کرده اند گرامی میداریم .

وی افزود : امروز هر آنچه این ملت دارد ثمره خون پاک شهدا می باشد و ما امنیت وآسایش خود را مدیون شهدا هستیم که از جان خود گذشتند و از ناموس ، حیثیت و شرف کشور خود دفاع کردند .

وی با اشاره به خدمات ارزنده سرپرست سابق بنیاد شهید ماکو گفت : خداوند انشاالله اجر تمام این سالهایی که در خدمت شهدا و خانواده معظم شهدا ، جانبازان و ایثار گران بوده اید به شما عنایت کرده و توفیق روز افزون شما را در سایه همین منویات از خداوند متعال مسئلت داریم .

 

در ادامه یونس جعفری سرپرست سابق اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران ماکو ضمن تقدیر و تشکر از ریاست بنیاد شهید ماکو گفت : آرزوی موفقیت برای تمام همکاران خود که در این سال ها مثل یک خانواده زندگی کردیم را دارم ما تا این لحظه در خدمت شهدا ، خانواده معظم شهدا ، ایثار گران و جانبازان بودیم و از این به بعد هم خواهیم بود .

وی تاکید داشت : اگر کارنامه این اداره در سطح استان عالی می باشد این نتیجه فعالیت های خالصانه و بی ادعای همکاران با تأسی از فرهنگ و اهداف شهدا می باشد .

در پایان با اهدای هدیه از سرپرست سابق بنیاد شهید ماکو تجلیل به عمل آمد

لازم به ذکر می باشد 2 آذر ماه 96 جناب آقای یونس جعفری پس از 30 سال خدمت به عنوان کارمند در اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان ماکو و در پایان با سمت سرپرست این اداره بازنشسته شده و اسماعیل مافی رئیس سابق اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران پلدشت به عنوان ریاست جدید اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران ماکو منصوب شد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=2861
  • ارسال توسط :
  • 834 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای آیین تجلیل از سرپرست سابق اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ماکو بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.