افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
22

جوانان امروز افسران جنگ نرم می باشند

  • کد خبر : 3493
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
جوانان امروز افسران جنگ نرم می باشند

امام جمعه ماکو گفت : باید جوانان را همانند رهبر به سه اصل تعهد، تحصیل و حضور آگاهانه در سیاست تشویق کرد

به گزارش  مرزداران ، حجت الاسلام ایوب رنجبری در خطبه های نماز جمعه ضمن فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت: در این دهه باید واقعیت و دستاوردهای نظام شکوهمند انقلاب اسلامی بازخوانی شود.

رنجبری گفت : مساجد را باید رونق بخشید چرا که  یکی از دستاوردهای شایسته انقلاب اسلامی ایران مساجد است.

امام جمعه ماکوتصریح کرد : نباید تشکّل های دانشجویی و دانشجویان بازیچه جریان‌های سیاسی شوند جوانان با بصیرت  و آگاهی در این عرصه حضور داشته باشند و اقداماتی در جهت تقویت بنیه سیاسی کشور نقش ایفاکنند.

وی افزود: جوانان امروز افسران جنگ نرم می باشند همانگونه که حضرت آقا جوانان را به سه اصل تعهد، تحصیل و حضور آگاهانه در سیاست تشویق می کنند، جوانان وظیفه خطیری در این خصوص دارند.

امام جمعه ماکو بیان داشت : حقوق بشر و سازمان ملل باید بر بحث های جدی تر همانند کشته شدن کودکان مظلوم در یمن ورود کنند بسیاری از کودکان در یمن از سوء تغذیه و مشکلات حاد تغذیه جان خود را از دست دادند .

حجت الاسلام رنجبری در پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری مدظله العالی در هفته‌ای که گذشت گفت: استکبار جهانی امروزه در منطقه مثلث شومی تشکیل داده است ولی شاهد آن هستیم که روز به روز به مرحله شکست نزدیک می‌شود لذا باید توجه داشت که ایادی استکبار و کودک‌کش که دست در تشکیل گروه پلید داعش داشتند امروزه در صدد انتقال آنها به کشور افغانستان هستند.

وی با اشاره به بحث اصراف گفت : اصراف از سوی ایرانیان را در مقایسه با آمار جهانی رضایت بخش نیست متاسفانه در مصرف سالیانه نان، ۶ برابرِ آمار جهانی نان مصرف می کنیم همچنین در مصارف برق، آب، گاز نیز نسبت به استاندارد جهانی سه برابر بیشتر مصرف می کنیم که باید در این خصوص اقدامات اساسی صورت گیرد

وی در خصوص اصراف به مسئولین تاکید داشت : ادارات دولتی در بخش مصرف کاغذ، گاز ،برق باید تدابیری بیاندیشند و در روزهای تعطیلات اداره از مصرف گاز بکاهند.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=3493
  • ارسال توسط :
  • 988 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای جوانان امروز افسران جنگ نرم می باشند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.