افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
19

دشمن در تلاش است بین علما و مسئولین تفرقه بیاندازد

  • کد خبر : 4402
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
دشمن در تلاش است بین علما و مسئولین تفرقه بیاندازد

دشمن در تلاش است بین علما و مسئولین تفرقه بیاندازد لذا اگر من مسئول توجه و دقت نکنم و کاری کنم که تبلیغات دشمن عینیت پیدا کند این عمل هیزوم در آتش دشمن ریختن است.

به گزارش مرزداران؛ حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه ضمن سفارش به رعایت تقوای الهی گفت : از چیزهایی که خداوند متعال به آنها سفارش کرده است کنترل خشم تکریم ارباب رجوع و پرهیز از قسم دروغ می باشد چرا که انسان باید در تمام مراحل زندگی از غضب و خشم پرهیز کرده  و همواره اهل بخشش باشد و در تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات مردم کوشا بوده و از قسم دروغ پرهیز کنند چراکه خداوند جزای قسم دروغ را در این دنیا قرار داده است.

رنجبری در ادامه گفت :بیش از ۵ میلیون نفر از مردم فهیم ایران از مناطق عملیاتی راهیان نور بازدید کرده اند لذا باید توجه داشت که هشت سال دفاع مقدس گنجینه ای از افتخارات رنگین می باشد و اگر امروز نسل جدید ماه از زمان دوران دفاع مقدس بیشتر نباشد کمتر نیستند.

رنجبری در پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری گفت :حضرت آقا در جمع علماء مجلس خبرگان دستگاه عظیم آموزش و پرورش علما و کسانی که تریبون در دست دارند سفارش کرد که در جهت تربیت اسلامی تلاش کنند و از تجملات و اشرافی گری پرهیز کنند چون دشمن در تلاش است بین علما و مسئولین تفرقه بیاندازد لذا اگر من مسئول توجه و دقت نکنم و کاری کنم که تبلیغات دشمن عینیت پیدا کند این عمل هیزوم در آتش دشمن ریختن است.

رنجبری با اشاره به عید نوروز  گفت: باید دید و بازدید و صله ارحام تقویت پیدا کنند که سفارش به این امر در این ایام میمون شده است لذا باید توجه داشته باشیم که با توجه به اینکه ۱ فروردین شهادت امام هادی علیه السلام می باشد لذا مردم فهیم از دوم فروردین به دید و بازدید بپردازند احترام و ارزش این امام بزرگوار حفظ شود.

رنجبری تصریح داشت :کینه و کدورت و قهر را در ایام نوروز از بین ببرید و در این عید واسطه آشتی دیگران باشید، از غیبت دوری کرده و بحث های بیهوده در خصوص تضعیف نظام نکنید.

امام جمعه ماکو در پایان تاکید داشت :در ایام نوروز خانواده ها از نیروهای نظامی، انتظامی، خدماتی و امدادی با یک شاخه گل تشکر کنند در این ایام که مردم در حال مسافرت می باشند این عزیزان امنیت جاده ها، شهرها و جان ما را تامین میکنند.

در پایان از طرف دفتر امام جمعه شهرستان به نمازگزاران سجاده کیفی مسافرتی اهدا شد.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=4402
  • ارسال توسط :
  • 893 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای دشمن در تلاش است بین علما و مسئولین تفرقه بیاندازد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.