افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 16 April , 2024
22

همایش تجلیل از جانبازان معزز ماکو

  • کد خبر : 4640
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
همایش تجلیل از جانبازان معزز ماکو

همایش تجلیل از جانبازان معزز ماکو به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل و روز جانباز به همت اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ماکو با حضور مسئولین شهرستانی و جانبازان بالای 25 درصد شهرستان در تالار قصر ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ همایش تجلیل از جانبازان معزز ماکو به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل و روز جانباز به همت اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ماکو با حضور مسئولین شهرستانی و جانبازان بالای 25 درصد شهرستان ظهر امروز در تالار قصر ماکو برگزار شد.

در این برنامه در ابتدا اسماعیل مافی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن خیر مقدم ، سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس را تبریک گفت .

در ادامه حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بالاخص ولادت حضرت ابوالفضل العباس با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) گفت : هر کسی در راه خدا کوچکترین جانفشانی از خود نشان دهد بر وی اجری بزرگ میباشد .

رنجبری با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری گفت : فرهنگ ایثارو شهادت باید در جامعه حاکم باشد لذا تکریم یاد شهدا کمتر از شهادت نیست چون ما برای اینکه ایران کشور خوبان شود ، خون دلها خورده ایم و رنج دوران برده ایم به خاطر همین است که حضرت اقا فرمودند جانبازان شهدای زنده می باشند .

وی افزود : اکنون مسئولیت و شعاری که یک جانباز نمونه باید بر عهده داشته باشد این است که  همانند حضرت ابوالفضل بگوید از دینم دست نخواهم کشید حتی اگر ناملایمات و مشکلات باشد .

در پایان این برنامه به قید قرعه به حاضرین هدیه اهدا شد .

7

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=4640
  • ارسال توسط :
  • 1235 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای همایش تجلیل از جانبازان معزز ماکو بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.