افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
26

دوران جنگ و وصیت شهدای معلم باید برای دانش آموزان بازگو گردد

  • کد خبر : 4776
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۸:۳۰
دوران جنگ و وصیت شهدای معلم باید برای دانش آموزان بازگو گردد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی در دیدار با خانواده شهید معلم ماکو گفت : شهدا یکی از بارز ترین نمونه های انسان کامل، در جهت الگو قرار دادن برای سایر انسانها هستند.

به گزارش مرزداران؛ حجت الاسلام عبدالرحیم نجف قلی زاده سرایی در دیدار با خانواده شهید معلم ماکو شهید یوسف رندی که به همت سپاه پاسداران ماکو عصر مورخه 97/02/15 در این شهرستان ترتیب یافت، گفت: شهدا یکی از بارز ترین نمونه های انسان کامل، در جهت الگو قرار دادن برای سایر انسانها هستند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی افزود : جنگ دوران دفاع مقدس، جنگ به معنی  تمام عیار بود؛ چون جنگ در آن برهه، تن به تن و بدون امکانات و مهمات صورت گرفت و رزمندگان به چشم خود امدادهای الهی را مشاهده کردند ، به گونه ای که زبان از گویش آن قاصر است .

وی با اشاره به مقام و منزلت والای این شهید در درگاه خداوند با توجه به معلم بودن وی  گفت: شهیدان انسان هایی اسوه برای سایر معلمان هستند.

حجت الاسلام سرایی تاکید داشت: باید دوران جنگ و مخصوصا وصیت این شهید معلم بر دانش آموزان بازگو گردد .

در پایان از خانواده شهید مذکور با اهدای لوح و گل تجلیل به عمل آمد .

شایان ذکر است شهید یوسف رندی فرزند علی (فرمانده گروهان المهدی ) در مورخه 65/10/19 در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمده است .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=4776
  • ارسال توسط :
  • 1119 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای دوران جنگ و وصیت شهدای معلم باید برای دانش آموزان بازگو گردد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.