افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
24

آذربایجان غربی جزء ۱۰ استان کشور از لحاظ بیشترین آمار شهید میباشد

  • کد خبر : 4854
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
آذربایجان غربی جزء ۱۰ استان کشور از لحاظ بیشترین آمار شهید میباشد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اذربایجان غربی در دیدار با امام جمعه ماکو گفت : ماکو جزء شهرستان هایی می‌باشد که تعداد شهدای آن به ویژه شهدای غواص در این شهرستان زیاد است .

به گزارش مرزداران ؛  مهدی فعال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی به همراه هیئت همراه صبح امروز با امام جمعه شهرستان ماکو دیدار کردند .

در این دیدار حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو با اشاره به ارزشمند و فاخر بودن کار در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت :  محل خدمت شما عزیزان مجموعه ای ارزشمند و فاخر می باشد و شما در خدمت عزیز ترین و شریف ترین رشته این جامعه می باشید که این قشر را جانبازان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران که چشم و چراغ این جامعه هستند تشکیل داده است لذا باید توجه داشت که بعضی از شغل ها به علت موقعیتی که دارند شرافت مضاعف می‌یابند .

در ادامه این دیدار مهدی فعال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی با اشاره به تعداد شهدای موجود در این استان گفت : استان آذربایجان غربی جزء ۱۰ استان سطح کشور از لحاظ بیشترین آمار شهید میباشد .

وی موقعیت منطقه آزاد بودن شهرستان ماکو را موقعیت ویژه و مهم عنوان کرده و گفت : منطقه آزاد ماکو با توجه به اینکه دروازه ورودی کشور بوده و مسائل فرهنگی در اینجا مهم می باشد و با توجه به اینکه ترکیب به ایثارگران و شهدا در این منطقه عموماً شهدای جبهه می باشد لذا جزء شهرستان هایی می‌باشد که تعداد شهدای آن به ویژه شهدای غواص در این شهرستان زیاد است .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی تصریح کرد : رسیدگی در حوزه های اشتغال و معیشت و مباحث درمانی خانواده‌های شهدا جانبازان و ایثارگران در دستور کار ما قرار دارد .

مهدی فعال با اشاره به مسئله استخدام خانواده‌های شهدا جانبازان و ایثارگران گفت : برای استخدام خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران اینکه سطح جانبازی و ایثارگری آنان بالا باشد رقابتی در سازمان سنجش انجام شده است که می توانند در این آزمون شرکت کنند و با توجه به اولویت درصد ایثارگری و جانبازی و خانواده شهدا جذب خواهند شد .

در پایان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی با اشاره به شهدای مدافع حرم گفت :  در استان چهار شهید مدافع حرم اعم از شیعه و سنی داریم و افتخار میکنیم در سطح استان خادم این قشر از جامعه که قشر شریف جامعه میباشند ، هستیم .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=4854
  • ارسال توسط :
  • 1205 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای آذربایجان غربی جزء ۱۰ استان کشور از لحاظ بیشترین آمار شهید میباشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.