افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 20 April , 2024
22

هیچ فرزند شهیدی در طول برنامه ششم توسعه بیکار نخواهد بود

  • کد خبر : 4863
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
هیچ فرزند شهیدی در طول برنامه ششم توسعه بیکار نخواهد بود

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایارگران استان اذربایجان غربی در دیدار با فرماندار ماکو گفت :هیچ فرزند شهیدی در طول برنامه ششم توسعه بیکار نخواهد بود و اگر شرایط لازم در وی وجود داشته باشد با توجه به اولویت می توانند استخدام شوند .

به گزارش مرزداران ؛ مهدی فعال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی به همراه رئیس اداره حراست رئیس بازرسی و مسئولان حوزه عمران و مسکن اداره بنیاد شهید امور ایثارگران استان آذربایجان غربی و با حضور رؤسای اداره های بنیاد شهید و امور ایثارگران ماکو،  شوط و پلدشت با فرماندار شهرستان ماکوصبح امروز دیدار کردند .

در این دیدار مهدی فعال با تاکید بر اینکه باید مراسمات مهم مردمی گردد گفت : سنگین ترین برنامه های آتی ما برنامه ماه مبارک رمضان ، شب های قدر ، محرم و غیره می باشد که باید به صورت مردم محور برگزار گردد .

فعال با اشاره به خدمات رسانی به ایثارگران و خانواده های شهدا  گفت : خدمات‌رسانی به ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا در اولویت امورات ما می باشد .

وی با اشاره به مسئله اشتغال خانواده های شهدا تأکید کرد :  هیچ فرزند شهیدی در طول برنامه ششم توسعه بیکار نخواهد بود و اگر شرایط لازم در وی وجود داشته باشد با توجه به اولویت می توانند استخدام شوند .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی با اشاره به بحث زمینه های حوزه ایثارگران گفت : در سنوات گذشته در بحث زمینهای حوزه ایثارگران در خصوص اسکان این عزیزان اقداماتی انجام گرفته بود که نیاز به توجه جدی دارد .

در ادامه این برنامه شاهین علیزاده فرماندار ماکو گفت : ما هر قدر نسبت به خانواده های شهدا و ایثارگران خدمات ارائه کنیم در برابر رشادتهای آنان ناچیز است ولی ما در حد توان خود سعی خواهیم کرد و بر خود وظیفه می دانیم برای کسانی که جان و مال خود را برای امنیت این جامعه فدا کردند خدمات رسانی کنیم لذا باید جهت تشکر از خدمات این عزیزان پیگیر بحث مسکن آنان باشیم .

فرماندار ماکو با اشاره به تسریع در تامین مسکن خانواده های شهدا و ایثارگران گفت : مسئولین عزیز یک تعاونی مسکن تشکیل گردد کارهای اسکان خانواده های شهدا و ایثار گران سریعتر انجام شده و زمینه حضور این عزیزان فراهم گردد .

وی افزود : ایجاد خدمات برای ایثارگران در شهرستانهای شوط و پلدشت نیز مورد نیاز است .

شاهین علیزاده با عنوان اینکه اشتغال یادگاران شهدا باید در اولویت قرار گیرد گفت : زمینه اشتغال در ادارات محدود می‌باشد لذا به ایجاد اشتغال پایدار غیر دولتی نیاز جدی است.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=4863
  • ارسال توسط :
  • 1193 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای هیچ فرزند شهیدی در طول برنامه ششم توسعه بیکار نخواهد بود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.