افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
22

تمدن عالم مدیون تمدن ایران است

  • کد خبر : 5013
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
تمدن عالم مدیون تمدن ایران است

رییس مجمع عالی بسیج ماکو و جانباز عملیات ازاد سازی خرمشهر در جلسه نهضت روشنگری گفت : مریکا رسماً می داند که هیچ غلطی نمی تواند بکند و این به دلیل پتانسیلهای دست نخورده می باشد که ایران هنوز به این پتانسیل ها متوسل نشده و از آنها استفاده نکرده است .

به گزارش مرزداران ؛ جلسه نهضت روشنگری به مناسبت ۳ خرداد با حضور مسئولین شامگاه مورخه ۹۷/3/3 در مسجد علی بن ابیطالب ماکو برگزار شد .

در این برنامه حسین قویدل عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد ماکو ، رئیس مجمع عالی بسیج و یکی از جانبازان عملیات آزادسازی خرمشهر در خصوص دفاع مقدس ، خیال خام صدام و رشادتهای ایثارگران گفت :امنیت خود را مدیون خون پاک شهدا هستیم چراکه گزارش هایی که صدام از ایران داشت وضعیت عینی جامعه ایران بود فقط چیزی را که وی نتوانست پیش‌بینی کند ایستادگی و جانفشانی مردم بود .

وی با تأسی از نهضت امام حسین گفت : چرا صحرای کربلا به کابوس دشمن تبدیل شده است؟ این به دلیل تاثیرگذاری آن می باشد و نهضت شهدا برگرفته از نهضت مقدس امام حسین بود و امروزه می بینید اربعین حسینی تبدیل به یک حماسه جهانی شده است که خواب از چشم دشمنان گرفته است .

جانباز عملیات بیت المقدس در خصوص اقدامات اخیر آمریکا علیه کشور ایران گفت : در خصوص مذاکره با آمریکا افرادی به مردم این گونه تلقین میکنندآمریکا عوض شده است اما رهبر ایران اجازه ارتباط با آمریکا را نمی دهد و این افراد آنقدر حضرت آقا را در فشار گذاشتند تا رهبر ی برای اجارزه دادند اما تجربه بسیار تلخی کسب گردید .

وی در خصوص توهین آمریکا به ایران گفت : در طول مذاکره برجام از طرف دولت آمریکا توهین های بیشمار و بی شرمانه ای به ملت ایران شد وندی شرمن گفت ژن ایرانی ها خراب است و به این ملت توهین های بزرگی کرد که این نتیجه فرار از مقابل دشمن است .

وی در خصوص تهدید هایی که آمریکا نسبت به کشور ایران می کند افزود : ایران با این همه شهید مدافع حرم ، با این همه شهید که در زمان دفاع مقدس داد و با این همه شهید که در سوریه و عراق و در مبارزه با داعش و گروهک های تروریستی دیگر جان خود را برای این ملت و حمایت از مظلوم فدا کردند باز از طرف آمریکا به حمایت ازتروریسم متهم میشوداینها نتیجه فرار از مقابل دشمن است .

وی خاطر نشان ساخت : ما کجا بودیم و اکنون کجا هستیم ؛ اگر در منطقه قرار بر انجام یک اقدام بزرگ باشد این اقدام بزرگ بدون حضور ایران غیر ممکن بوده و حتماً باید ایران در آن نقش داشته باشد لذا شما فکر می کنید وقتی ما می گوییم آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند آیا وی باور میکند ؟ نخیر ، اینگونه نیست چرا که آمریکا رسماً می داند که هیچ غلطی نمی تواند بکند و این به دلیل پتانسیلهای دست نخورده می باشد که ایران هنوز به این پتانسیل ها متوسل نشده و از آنها استفاده نکرده است .

رییس مجمع عالی بسیج شهرستان ماکو با اشاره به پتانسیل های دست نخورده که کشور ایران هنوز از آنها استفاده نکرده و این پتانسیل ها باعث شده که خواب از چشم آمریکایی ها برود ،تصریح کرد : ما از چند پتانسیل هنوز استفاده نکردیم ؛ یکی از این پتانسیل ها ظرفیت و عنایت حضور مقام معظم رهبری است که به عنوان ولی امر مسلمین جهان چشم همه مسلمانان جهان به فرمان وی دوخته شده است ، پتانسیل بعدی تنگه هرمز می باشد ما هنوز از تنگه هرمز استفاده نکرده ایم چرا که اگر تنگه هرمز را نا امن کنیم منافع خیلی از کشورها از جمله آمریکا به خطر می‌افتد .

وی دست آوردهای انرژی هسته ای را سرمایه این ملت عنوان کرده و گفت : باید خود را باور کنیم چرا که آمریکا میگفت که یک کشور در طول ۵۰ سال می تواند به غنی سازی اورانیوم دست پیدا کند اما دانشمندان ایرانی توانستند در طی چند ماه به این دستاورد عظیم برسند که باعث بهت و تعجب دولت آمریکا شد .

حسین قویدل با اشاره به پیشرفتهای ایران در زمینه سلول های بنیادین گفت : امروزه کشور ما در علم سلولهای بنیادین جزو پنج کشور دنیا میباشد لذا تمدن عالم مدیون تمدن ایران است چرا که در شهر سوخته زابل چشم مصنوعی با قدمت ۵۰۰۰ سال پیدا کرده اند که برای یک خانم درست شده است و برای این چشم از رگه های طلا مویرگ درست کرده اند این است علم ایرانی که جهات را تعجب زده میکند .

وی از پتانسیلهای دست نخورده دیگر ایران را ظرفیت موشکی و هوا فضای عنوان کرد و گفت : جمهوری اسلامی ایران از نظر موشکی و هوافضا جز ۵ کشور عالم است و با توجه به دیرینه تاریخی علم موشکی ایران می توان به این اشاره کرد که در زمان جنگ ایران به دست توانمند شهید مهندس تهرانی مقدم توانست یک موشک درست کرده ادعا کند که کنفرانس مهمی که در عراق در حال برگزاری بود را میتواند با موشک هدف اصابت قراردهد که امرای عراق با حالت تمسخر این اقدام را رد کرده و این ادعا از طرف ایران را ادعای واهی قلمداد کردند و دولت ایران به ساکنین اطراف این کنفرانس هشدار داد تا منازل خود را ترک کنند تا صدمه ای به افراد عادی نرسد و این است مرام ایرانی در جنگ سپس با آن یک موشک زمین به زمین ایران این کنفرانس را با خاک یکسان کرد و امروزه فهوی حسین در اظهارات خود نسبت به توان موشکی ایران می گوید : ایران در نقطه زنی رتبه اول جهان را به خود کسب کرده است و امروزه مشاهده می‌کنیم که با موشک های ایرانی ۷۰۰ کیلومتر دورتر در دیرزور مقر فرماندهی داعش مورد هدف واقع شده و تعداد زیادی از فرماندهان داعش به هلاکت می رسند.

وی با اشاره به عدم توجه مردم به سخنان مقام معظم رهبری گفت : ما در اقتصاد مشکل داریم چرا که ما از پرمصرف ترین مردم دنیا هستیم و نمود آن را می‌توان در مهمانی ها، مراسمات و خیرات های ما مشاهده کرد امروز ما در مصرف سرآمد عالم شده ایم و تحریم پشت‌سر تحریم ؛ لذا وزیر خارجه مراکش که خود یک اقتصاددان می باشد به حضور مقام معظم رهبری می رسد و می گوید آقا من درد شما را فهمیدم چاره مشکلات اقتصادی کشورهای ما همان اقتصاد مقاومتی می باشد که شما به آن اشاره می کنید و فقط از این طریق می توان از مشکلات اقتصادی کشور جلوگیری کرد امروز می بینیم سخنان مقام معظم رهبری را یک اقتصاددان مراکشی می‌داند اما دولتی های ما نمی دانند .

وی با اشاره به دو شعار امسال که مقام معظم رهبری برای امسال نامگذاری کردند ، تاکید داشت : اگر مرید رهبری هستید باید این دو شاعر را رعایت کنید چرا که اکنون دستور رهبر دستور امام حسین است شاید افرادی بگویند سخنران قصد امام تراشی دارد اما هدف ما بحث شان و منزلت نیست هدف ما وظیفه و راه است که یکی میباشد وظیفه ما این است که از اسراف جلوگیری کنیم .

وی در پایان با اشاره به تغییر فرهنگ ها گفت : امروزه اگر از خانه‌ی صدای مرغ بیاید کلاس آن خانه هم پایین می‌آید مرغی که هم از گوشت ، هم از پر و هم از تخم مرغ آن استفاده می شود اما اگر از خانه ای صدای سگ بیاید، سگی که نجس می باشد اینها برای ما کلاس شده‌اند لذا ما باید بیانات حضرت آقا را الگوی زندگی خود قرار دهیم و فرهنگ‌های درست را جایگزین فرهنگ های غلط بکنیم .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=5013
  • ارسال توسط :
  • 944 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تمدن عالم مدیون تمدن ایران است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.