افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
24

رسانه تصویرگر حیات کلی فرهنگی و اجتماعی جامعه است

  • کد خبر : 5553
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
رسانه تصویرگر حیات کلی فرهنگی و اجتماعی جامعه است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت : محتوای صحیح در تولیدات رسانه ای مهم است و رسانه به عنوان قوه چهارم هر کشور مطرح است .

به گزارش مرزداران؛ ویژه برنامه17 مرداد با حضور ناصر خدایاری مدیر کل ارشاد استان آذربایجان غربی در ساختمان شماره یک منطقه ازاد ماکو برگزار شد .

در این برنامه حافظ تیموری رییس اداره ارشاد اسلامی شهرستان ماکو ضمن خیر مقدم گفت: ماکو ویترین نظام جمهوری اسلامی ایران میباشد لذا آنانی که آگاه ترند باید در برابر نظام ،انقلاب، مردم و دست آورده نظام مسئول بوده و وظیفه جلوگیری از تجاوز دشمنان و ترویج اخلاق را دارند.

وی افزود: امروز گوشه ای از رشادت ها و خدمات افرادی را گرامی میداریم که برای مردم مینویسند ولی کسی نمیبیند ، حرفه ای که شب و روز ندارد اما صادقانه مینویسد برای کشور خود ؛لذا امروز را خدمت خبرنگاران گرامی تبریک عرض میکنیم.

تیموری ضمن تقدیر وتشکر از زحمات خبزنگار پیشکسوت گفت : صفر علی محمدپور خبرنگار قبل انقلاب که از قدیم تا امروز فعالیت دارند اثرات فاخری از وی وجود دارد که هم اکنون از آنها استفاده میشود .

در ادامه اکبر عبداله نژاد فرماندار شهرستان پلدشت گفت : برای کسب اطلاعات دقیق و موثق حرفه ی خبرنگاری امروزه در کشور یک مسئله حیاتی میباشد.

وی تاکید داشت: خبر باید به دور از اتهامات باشد لذا خبرنگار چشم و گوش رسانه و چشم و گوش مردم است .

در ادامه حجت الاسلام ناصر خدایاری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی در این جلسه گفت : محتوای صحیح در تولیدات رسانه ای مهم است و رسانه به عنوان قوه چهارم هر کشور مطرح است .

وی تصریح داشت : رسانه باید مسئله شناس باشد یعنی افق دید رسانه باید ده سال بعد را نشان دهد و رسانه باید چشم و گوش مسلح جامعه باشد .
وی خاطر نشان ساخت : رسانه نقش بسیار مهم در توسعه فرهنگی اسلامی دارد و کار رسانه فقط خبر نیست بلکه رسانه های ما تصویر گر حیات کلی فرهنگی و اجتماعی ما هستند .

وی تاکید داشت رسانه نباید کانالیزه شده و جانب داری کند لذا باید توجه داشت که خداوند به قلم سوگند میخورد نون والقلم و ما یسطرون آیا قلم شما طوری است که خداوند به قلم شما قسم خورد؟

وی ادامه داد: وقتی خود رسانه شفاف نباشد چه انتظاری است که مسئول شفاف باشد لذا بزرگترین سرمایه اطلاع رسانی است و باید به صورت صحیح صورت گیرد.

در پایان این برنامه از طرف اداره ارشاد اسلامی ماکو از خبرنگاران شمال استان تجلیل به عمل آمد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=5553
  • ارسال توسط :
  • 1312 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای رسانه تصویرگر حیات کلی فرهنگی و اجتماعی جامعه است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.