افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
22

مسئولین ادارات در راستای تشریح اقدامات دولت شفاف سازی کنند

  • کد خبر : 5655
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸
مسئولین ادارات در راستای تشریح اقدامات دولت شفاف سازی کنند

فرماندار ماکو گفت : وضعیت کنونی کشور ناشی از چالش اقتصادی است که از سوی مزدوران غربی و بعضی سودجویان انگشت شمار که از مسئولیت خود سوء استفاده میکنند بر دولت و ملت ایران تحمیل شده است لذا نباید این وضع یا سودجویی ها را به همه مردم نسبت داد .

به گزارش مرزدارن ؛  شاهین علیزاده فرماندار ماکو در سومین جلسه شورای اداری شهرستان ماکو گفت: باید با نگاه به گذشته کشورمان با افتخار به یاد آوریم که در طول هشت سال جنگ تحمیلی ملت ایران اسلامی با دست خالی بطور مستقیم و غیر مستقیم با 56 کشور جهان در حال جنگ بودند و رزمندگان اسلام اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن بیفتد لذا باید بدانیم که وضعیت کشورمان حساس است و این حساسیت از زمان شروع انقلاب 22 بهمن 57 میباشد که 40 سال است در مقابل استکبار جهانی ایستاده ایم و همگی باید فراموش نکنیم که خدماتی که برای ملت انجام میشود و وجود دارد  ثمره خون پاک شهدا است .

وی افزود : تمامی مسئولین ادارات و نهاد ها در مراسمات و برنامه های هفته دولت باید حضور داشته باشند و علیرغم تحریم های ظالمانه و محدودیت های مالی که دولت با آن مواجه است امسال نیز طرحهای بسیار خوبی در کل کشور و شهرستان کلنگ زنی ، افتتاح و بهره برداری خواهد رسید لذا بین مسئولین دولت و ملت همانند دوران های قبل باید تقویت گردد تا توطئه های شوم دشمنان نقش بر آب شود .

 

رئیس شورای اداری شهرستان ماکو با اشاره به توافقات هسته ای نیز که جامعه جهانی شاهد بد عهدی های آمریکا بود و اجماع جهانی که علیه ایران در دنیا به راه انداخته بود با شکست مواجه شد گفت :  آمریکا موج جدیدی از تحریم ها علیه ملت ایران به راه انداخته است لذا اکنون نیز همچون گذشته با رهنمود های رهبر معظم انقلاب، همکاری و تعامل قوای سه گانه و همچنین اتحاد و همدلی دولت و ملت اجازه نخواهیم داد خون شهیدان پایمال شود.

 

علیزاده تصریح داشت :  تحریم‌های تحمیل شده از سوی آمریکا باعث شکوفایی اقتصادی و زمینه ساز خودکفایی در عرصه های گوناگون شده است لذا مسئولین ادارات در راستای تشریح اقدامات دولت  شفاف سازی کرده و زمینه‌های دلگرمی مردم به نظام را فراهم نمایند.

فرماندار ماکو تاکید داشت : کسانی که میگویند دولت باید کنار رود در زمین دشمن فعالیت میکنند بلکه باید دولت و ملت همدل و هم زبان باشند .

وی در خصوص ضعف در عملکرد بعضی از قسمت ها گفت : باید روشنگری کنیم که مسئولین در بالا درست هستند فقط تعداد انگشت شماری قصد سوء استفاده از موقعیت خود را دارند لذا بدون مدرک نباید این سوء استفاده ها را به کل مردم نسبت دهیم .

وی در ادامه گفت : مدیریت جدید منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو  پویا ، کاربلد و آینده‌نگر عنوان کرد بوده و  در سایه آینده نگری و برنامه ریزی دقیق این سازمان شاهد تغییرات اساسی در توسعه همه جانبه اجتماعی جامعه خواهیم بود .

وی افزود: همزمان با هفته دولت 15 طرح عمرانی، تولیدی، خدماتی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر 320 میلیارد ریال در شهرستان ماکو افتتاح و به بهره برداری خواهد شد .

 

علیزاده با بیان اینکه امروز در باب آسیب به امنیت و آسیب سیاسی در کشور هیچگونه مشکلی نداریم گفت : تمامی مسئولین حتی رهبری مانند کوه مستحکم در برابر استکبار ایستاده اند و به گفته حضرت اقا و رییس قوه قضائیه تعبیری شده است که در موارد حساس چون اختلاس و سود جویی ها قضات وارد عمل شوند .

فرماندار شهرستان ماکو از اعضای شورای اداری خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات حل مشکلات مردم را جزو مهمترین اقدامات خود قرار دهند .

 

در ادامه این برنامه عین اله شریف پور نماینده مردم ماکو ، چالدران ، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی در سومین جلسه شورای اداری شهرستان ماکو گفت : فساد اداری در سطوح پائین نسبت به سطوح بالاتر بسیار کم است و آن نیز قابل پیگیری و ریشه کنی است .

 

در ادامه این برنامه عین اله شریف پور نماینده مردم ماکو ، چالدران ، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی در سومین جلسه شورای اداری شهرستان ماکو گفت : پایبندی به اخلاق مدیریت ، عامل موفقیت در انجام وظایف محوله می باشد  .

 

نماینده مردم ماکو ، چالدران ، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی افزود : هیچ منتی برای خدمات ارائه شده به مردم وجود نداره و این یک وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی است و وحدت بین دولت و ملت همانند دوران قبل باید تقویت گردد تا توطئه های شوم دشمنان نقش بر آب شود.

 

شریف پور تصریح داشت : فساد اداری مشکلی است که مردم را دلگیر کرده است و در سطوح پائین نسبت به سطوح بالاتر بسیار کم است و آن نیز قابل پیگیری و ریشه کنی است چرا که برخورد با متخلفان درد ها و آلام مردم را تسکین میدهد .

 

وی خاطر نان ساخت : وضعیت کنونی کشور ناشی از چالش اقتصادی است که از سوی مزدوران غربی بر دولت و ملت ایران تحمیل شده است که با مدیریت منابع محدود می توان از شرایط بوجود آمده عبور کرد و مسئولین ادارات با تشریح اقدامات دولت و شفاف سازی موضوعات ، زمینه‌های دلگرمی مردم به نظام و آینده را فراهم نمایند .

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز در باب آسیب امنیتی و سیاسی در کشور هیچگونه مشکلی نداریم گفت : مراحل تدوین بودجه سال 1398 از هفته گذشته آغاز شده است و برنامه ریزی ها بر اساس منابع و چالش های پیش رو اولویت بندی خواهند شد .

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=5655
  • ارسال توسط :
  • 1079 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مسئولین ادارات در راستای تشریح اقدامات دولت شفاف سازی کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.