افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
19

آزادگان سفیران انقلاب اسلامی و فرهنگ سازان جامعه هستند

  • کد خبر : 5669
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
آزادگان سفیران انقلاب اسلامی و فرهنگ سازان جامعه هستند

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ماکو در مراسم تجلیل از ازادگان سرافراز گفت : آزادگان نماد عینی ایثار و شهادت هستند لذا این ازادگان بودند که با رشادت های خود توانستند فرهنگ انقلاب اسلامی و فرهنگ جبهه و جنگ را به جامعه بین المللی بشناسانند .

به گزارش مرزداران ؛ اسماعیل مافی رییس بنیاد شهید و امور ایثار گران ماکو ضمن خیر مقدم سالروز سالروز ورود آزادگانِ سرافراز به وطن را به همه جانبازان ، ازادگان و ایثارگران تبریک گفت .

وی افزود : آزادگان ما جزء قشرمحروم جامعه هستند لذا دغدغه ما برطرف کردن مشکلات این عزیزان میباشد چرا که نباید فراموش کنیم که امروزه این دستاورد ها ، امنیت و اقتدار کشور را مدیون خون پاک شهدا و رشادت های جانبازان ، ازادگان و ایثارگران هستیم .

در ادامه این برنامه حسن محمد زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ماکو گفت : آزادگان نماد عینی ایثار و شهادت هستند لذا این ازادگان بودند که با رشادت های خود توانستند فرهنگ انقلاب اسلامی و فرهنگ جبهه و جنگ را به جامعه بین المللی بشناسانند.

محمد زاده آزادگان را سفیر انقلاب اسلامی عنوان کرده و گفت : شما ازاد گان ، آزاده مطلق نیستید بلکه شما سفیران انقلاب اسلامی و فرهنگ ساز جامعه هستید .

محمد زاده تصریح کرد : آزادگان میتوانند این انقطاع مسیر از زمان جنگ تا اکنون را با اثرات شیرین و خاطرات خود پر کرده و قوت قلب باشند لذا پیشنهاد من این است که اگر امکانات وجود داشته باشد با کمک بنیاد شهید و امور ایثارگران یک مجمعی با نام سفیران انقلاب اسلامی تشکیل شود تا ازادگان بتوانند از ان طریق ضمن انتقال تجربیات به هم اثارات خود را انتقال دهند .

وی در پایان گفت : طبق قانون ایثار گران ، آزادگان و خانواده شهدا که حق طبیعی انان باید  توسط مسئولین اجرا شود لذا اگر کوتاهی باشد این کوتاهی از طرف مسئولین است .

در این برنامه ضمن خاطره گویی و شعر خوانی توسط ازادگان و اجرای موسیقی سنتی عاشیق از ازادگان شهرستان ماکو با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=5669
  • ارسال توسط :
  • 1593 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای آزادگان سفیران انقلاب اسلامی و فرهنگ سازان جامعه هستند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.