افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
26

هر کس در این دولت رییس باشد باید بی منت خدمتگذار مردم باشد

  • کد خبر : 5729
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
هر کس در این دولت رییس باشد باید بی منت خدمتگذار مردم باشد

امام جمعه ماکو گفت : شاخص های برای دولت کار آمد انقلابی وجود دارد که اینکه زیر سلطه زور نمیرود دوم مدیریت جهادی یعنی خدمت تمام وقت و بی منت می باشد لذاهر کس در این دولت رییس باشد باید خدمتگذار مردم باشد آن هم خدمت بی منت .

به گزارش مزداران؛حجت الاسلام رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در خطبه های نماز جمعه ضمن توصیه به تقوای الهی و تبریک عید قربان و غدیر در خصوص سبک زندگی اسلامی گفت: موانعی که باعث میشود برکت از عمر ،زندگی و کسب ما برود یکی این است که اولا مال حرام افزایش پیدا نمیکند اگر افزایش پیدا کند برکت پیدا نخواهد کرد ، مورد دیگر سستی در نماز است اولین پیامد از پیامد های سستی در نماز که پیامبر به ان اشاره نموده است از بین رفتن برکت در رزق و روزی است که خداوند برکت را از عمر وی بر میدارد .

وی افزود : آن سفره ای که در ابتدای آن بسم الله الرحمن رحیم گفته نشود خداوند از آن سفره برکت را ، شفا را و رزق و روزی را بر میدارد لذا کسی از پیامبر پرسید آیا شیطان با انسان همسفره می شود ؟ پیامبر فرمودند : آری ،زمانی که انسان قبل خوردن در سر سفره بسم الله نگوید .

رنجبری در پیگیری مطالبات رهبری گفت: پیامی که حضرت آقا به حجاج دادند اینکه امت اسلامی از ظرفیت حج استفاده کنند هیچ جای دنیا دیده نشده است که بیش از 3 میلیون نفر از همه جای دنیا در یکجا جمع شوند .

وی تصریح داشت حضرت اقا فرمودند :  ایجاد جنگ و درگیری میان مسلمانان توطئه دشمن می باشد لذا برای مشکلات دنیای اسلام ، مسلمانان لیبی ، میانمار ، بحرین و فلسطین و …دعا کنید.

وی در ادامه گفت : حضرت اقا در بحث روز صنعتی و دفاعی فرمودند : قدرت دفاعی نظامی و موشکی مملکت قابل معامله نیست .

 

وی ضمن گرامی داشت هفته دولت گفت : شاخص های برای دولت کار آمد انقلابی وجود دارد که اینکه زیر سلطه زور نمیرود دوم مدیریت جهادی یعنی خدمت تمام وقت و بی منت می باشد لذاهر کس در این دولت رییس باشد باید خدمتگذار مردم باشد آن هم خدمت بی منت .

وی در خصوص دشمنی امریکا گفت : باید با تروریسم به خصوص آمریکا مبارزه شود که ریشه در تمام فساد های دنیا دارد و بایدتوجه داشت  امروزه سیاست دشمن این است جامعه را نا امن کند لذا حواس خود را جمع کنید و بر وحدت بین همدیگر تلاش کنید که دشمن سعی در تفرقه بین مسلمین دارد .

وی در پایان سالروز آغاز ولایت امام علی را تبریک گفت و گفت عید غدیر به عنوان عید اکمل است .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=5729
  • ارسال توسط :
  • 1214 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای هر کس در این دولت رییس باشد باید بی منت خدمتگذار مردم باشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.