افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
22

روز غدیر یعنی روز آغاز انتخاب رهبر دینی و اسلامی

  • کد خبر : 5906
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
روز غدیر یعنی روز آغاز انتخاب رهبر دینی و اسلامی

امام جمعه موقت ماکو گفت : علت شرافت غدیر به علت وجود و شرافت امیر المومنین است تنها کسی که شایسته و عهده دار این جامعه میتوانست باشد آن هم وجود امیر المومنین بود که اگر وجود اقدس وی بعد از وجود اقدس پیامبرنبود سلسله جلیله امامت هم وجود نداشت .

به گزارش مرزداران حجت الاسلام اسماعیل زاده امام جمعه موقت شهرستان ماکو در مراسم عید غدیر عید فطر عید قربان عید غدیر و عید جمعه را به عنوان چهار اعیادی که خداوند به این چهار عید شرافت داده است عنوان کرده وگفت : خداوند می فرماید  افرادی که این شعائر را به جا میآورند از مومنین هستند .

 

وی در پاسخ به این سوال که به چه علت روز عید غدیر اینقدر محترم است گفت : علت شرافت غدیر به علت وجود و شرافت امیر المومنین است تنها کسی که شایسته و عهده دار این جامعه میتوانست باشد آن هم  وجود امیر المومنین بود که اگر وجود اقدس وی بعد از وجود اقدس پیامبرنبود سلسله جلیله امامت هم وجود نداشت .

اسماعیل زاده افزود : روز غدیر یعنی روز انتخاب اصلح ، فرد اعلم ؛ روز غدیر یعنی روز آغاز انتخاب رهبر دینی و اسلامی.

 

وی در خصوص اهمیت برادری دینی گفت : تمامی برادران ایمانی حامل مرام وعصمت علی هستند .

وی در خصوص کینه توزی دشمنان اسلام نسبت به ایران گفت : یهود در بحث مخالفت اسلام تاریخ 1500 ساله دارد لذا آگاهی در امورات جامعه امروز پیش از پیش مورد نیاز میباشد ؛ باید توجه داشت که دشمنان میخواهند سر بر تن ایران اسلامی نباشد پس امروز ما به مراتب بیشتر به وحدت نیاز داریم

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=5906
  • ارسال توسط :
  • 1235 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای روز غدیر یعنی روز آغاز انتخاب رهبر دینی و اسلامی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.