افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 19 April , 2024
25

جلسه هماهنگی ستاد استقبال از زائران اربعین ترکیه ای و اروپایی در مرز بازرگان

  • کد خبر : 6537
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
جلسه هماهنگی ستاد استقبال از زائران اربعین ترکیه ای و اروپایی در مرز بازرگان

جلسه هماهنگی استقبال از زائرین اروپایی و ترکیه ای که از مرز بازرگان جهت شرکت در پیاده روی اربعین وارد ایران می شوند با حضور مسئولین شهرستانی و استانی در سازمان منطقه ازاد ماکو برگزار گردید .

به گزارش مرزداران ؛ جلسه هماهنگی استقبال از زائرین اروپایی و ترکیه ای که از مرز بازرگان جهت شرکت در پیاده روی اربعین وارد ایران می شوند با حضور مسئولین شهرستانی و استانی ظهر امروز در سازمان منطقه ازاد ماکو برگزار گردید .

 

در این برنامه حجت الاسلام هاشمی امام جمعه ماکو گفت :انشا الله بتوانیم استقبال مناسب از زائران اربعین داشته باشیم و خادم خوبی برای عزای ابا عبدالله الحسین (ع ) باشیم .

وی مطالبی در خصوص هدف قیام امام حسین و لزوم پیاده روی اربعین جهت نشان دادن عظمت عاشقان ابا عبدالله برای جهانیان لازم است ایراد نموده و گفت : امام حسین حبی در قلب مردم ایجاد کرده است که مردم خود به خود محب اهلبیت هستند .

سپس رضا موذن نماینده جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان : در خصوص مسائل فرهنگی و مبلغان و موکب زنی ها و ایجاد فضاهای فرهنگی مطالبی ایراد نمود.

وی افزود : باید هماهنگی های لازم در خصوص استقبال از زائرین صورت گیرد و این استقبال مردمی باشد تا بتوان هر چه بهتر از زائران ابا عبدالله الحسین (ع) استقبال کرد .

موذن تصریح داشت : بسته های فرهنگی از طرف جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان اذربایجان غربی تهیه شده است که به زائرین داده خواهد شد .

وی از احداث موکب شهید باکری در بازرگان خبرداده و گفت : مدیریت اجرایی این موکب با جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان خواهد بود و جهت شناسایی افرادی که در این موکب به عنوان همکار از زائرین استقبال کرده و کمک خواهند کرد کارت شناسایی تعبیه شده که تحویل خواهد شد .

سپس موسی عطاری معاون هماهنگ کننده سپاه گفت : با توجه به کم بودن فرصت و با توجه به اینکه اولین کاروان صد نفری روز سه شنبه وارد ایران خواهند شد لذا تمامی عزیزان همکاری و همیاری داشته باشند تا بتوانیم به نحو احسن استقبالی در خور و شأن زائران ابا عبدالله الحسین (ع) داشته باشیم .

در ادامه اعضا ایرادات سال گذشته و پیشنهادات خود را ارائه دادند و مشخص شد که کدام نهاد ها در کدام قسمت این برنامه همکاری خواهند کرد  .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=6537
  • ارسال توسط :
  • 1352 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای جلسه هماهنگی ستاد استقبال از زائران اربعین ترکیه ای و اروپایی در مرز بازرگان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.