افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
27

ثواب برداشتن هر قدم در پیاده روی اربعین به اندازه آزاد کرده یک بنده می باشد

  • کد خبر : 6600
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۶:۴۱
ثواب برداشتن هر قدم در پیاده روی اربعین به اندازه آزاد کرده یک بنده می باشد

فرمانده سپاه شهداء استان اذربایجان غربی گفت :هر کس در اربعین امام حسین برای زیارت آقا امام حسین (ع) قدم بردارد ثواب هر قدم وی به اندازه ازاد کردن یک بنده می باشد و افرادی هم نیز که در این امر دخیل می شوند و باعث میشوند که زوار حسین به این دریا متصل شوند و به زیارت اقا امام حسین (ع) نائل شوند قطعا از ثواب ان هم در این دنیا و هم در ان دنیا بهره مند خواهند شد .

به گزارش مرزداران ؛ سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهداء استان اذربایجان غربی به همراه حجت الاسلام شاه محمد مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان اذربایجان غربی ظهر امروز از موکب مردمی شهید باکری مرز بازرگان بازدید کرده و به استقبال زائرین ابا عبدالله الحسین رفتند .

در این برنامه حبیب شهسواری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار مرزداران گفت اربعین حسینی خدمت مردم شریف استان اذربایجان غربی و تمام دست اندر کاران که زحمت برپایی این موکب را کشیده اند تسلیت عرض میکنیم .

وی افزود : برپایی این موکب بسیار ارزشمند و ماندگار در دل سینه های مردمی می باشد که به عنوان زوار در اینجا حضور پیدا می کنند اینکه باعث و بانی این میشوید که قطرات انسانها از بخشهای مختلف کشور ها مخصوصا کشور ترکیه که از اینجا برای شرکت در پیاده روی اربعین رد می شوند که این قطرات به اقیانوس عظیم حماسه اربعین حسینی متصل می شوند بسیار ارزشمند است .

وی با اشاره به پیام اربعین حسینی گفت :  این اقیانوس بزرگ پیام وحدت بخش و پیام هیهات من الذله امام حسین رو به دنیا میرساند و مسلمانان همچنان حول محور امام حسین (ع) و عاشورای امام حسین (ع) زیر بار ظلم و ستم دشمنان ، استکبار و زورگویان نمیروند و پیام امام حسین را که حریت ، ازادی خواهی و دینداری و امر به معروف و نهی از منکر که اینها به عنوان اجرائیات و عملکرد جامعه ما می باشد را به جهانیان میرسانند  .

وی در خصوص ثواب پیاده روی اربعین گفت : ما در روایات داریم هر کس در اربعین امام حسین برای زیارت آقا امام حسین (ع) قدم بردارد ثواب هر قدم وی به اندازه ازاد کردن یک بنده می باشد و افرادی هم نیز که در این امر دخیل می شوند و باعث میشوند که زوار حسین به این دریا متصل شوند و به زیارت اقا امام حسین (ع) نائل شوند قطعا از ثواب ان هم در این دنیا و هم در ان دنیا بهره مند خواهند شد .

شهسواری تصریح داشت  : ما با این کار امامت و قدرت امامت را به همه دنیا نشان میدهیم اینکه همه مسلمین دنیا جمع میشوند و یک حماسه و کنگره عظیم اربعین را برگزار میکنند ارزشمند ترین و ماندگارترین اقدامی است که اتفاق می افتد که این دو پیام با خود به همراه دارد .

فرمانده سپاه شهداء استان اذربایجان غربی با اشاره به دو پیام کنگره عظیم حسینی گفت : یکی از این دو پیام به دشمنان ما می باشد که حسینیان و عاشورائیان همچنان پایبند مرام و اهداف امام حسین (ع) هستند و هیچ وقت زیر بار ظلم و ستم نمیروند و شعار هیهات من الذله پیامی است که از سال 1300 به این ور همچنان به روز و شاخص و نماد اسلام و جهانیان است .

وی در خصوص پیام دوم اربعین حسینی گفت : پیام دوم به مردم می باشد اینکه در دریای خروشان عظمت امام حسین (ع) یک شستشوی غبار دل اتفاق بیافتد و اینکه می رسیم به بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) عرض ارادت میکنیم و ارادت خودمان را به امامت اعلام میکنیم و عرض میکنیم یا امام حسین (ع) ما اگر در کربلا بودیم به ندای هَل مِن ناصِرٍ یَنصُرُنی شما لبک میگفتیم ولی امروز در انقلاب اسلامی پیام امام بزرگوار و امام حاضر مقام معظم رهبری را به تأسی از فرمان شما به گوش دل می شنویم و با جان و دل عمل میکنیم .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=6600
  • ارسال توسط :
  • 1170 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ثواب برداشتن هر قدم در پیاده روی اربعین به اندازه آزاد کرده یک بنده می باشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.