افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
25

بسیج مظهر ایستادگی ، پیشرفت و وحدت می باشد

  • کد خبر : 6738
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴
بسیج مظهر ایستادگی ، پیشرفت و وحدت می باشد

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج گفت :وقتی کلمه بسیج به دهن می آید تداعی کننده مقاومت در تمام عرصه های انقلاب می باشد بسیج مظهر شکوفایی و رشد در اندیشه های اسلامی میباشد .

به گزارش مرزداران ؛ حسین محمد باقرلو فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج گفت :

وقتی کلمه بسیج به دهن می آید تداعی کننده مقاومت در تمام عرصه های انقلاب می باشد وبسیج مظهر شکوفایی و رشد در اندیشه های اسلامی میباشد ، بسیج شکوفایی در جهت هم زیستی مسالمت آمیز علم ، اندیشه توام با تقوا الهی است .

وی با اشاره به سرسخت بودن بسیج در برابر سختی ها گفت : بسیج تنها یک تنه در مقابل استکبار جهانی، دشمنان منطقه ای و فرا منطقه ای  دوام و ایستادگی  کرده است چرا که بسیج در جنگ تحمیلی پخته شده  و روز های سخت را پشت سر گذاشته است و روحیه مقاومت و ایستادگی بسیج در تمام عرصه ها چه سخت و چه نیمه سخت و نرم زبانزد می باشد .

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو  توطئه های دشمنان را از جنس توطئه های اقتصادی و نرم عنوان کرده و گفت : دشمن همچنان در حال برنامه ریزی توطئه هایی علیه میهن عزیزمان است اما 40 سال است که انقلاب ما مقاوم شده است و این بسیج است که روحیه استکبار ستیزی و ایثار در مقابل  استقبال جهانی  دارد لذا این کشور رفته رفته مقاوم تر شده و استقامت خود را حفظ میکند و به حول قوه الهی نظام الهی مستحکم ترین و مقاوم ترین نظام در مقابل دولت های استکبار ستیز خواهد بود .

وی با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاری افزود : خبرنگار قلمی حقیقت گرا و واقعیت گرا داشته و اخبار را درست منتشر  و امید و نشاط را در جامعه ترویج می کند.

باقرلو با اشاره به برنامه های هفته بسیج با شعار بسیج مظهر ایستادگی پیشرفت و وحدت از برگزاری 71 برنامه خبر داده و گفت : 71 برنامه که در هفته بسیج برگزار خواهد شد ، کف برنامه می باشد چرا که با وجود 200 پایگاه و اجرای یک برنامه محلی توسط هر پایگاه تعداد این برنامه ها افزایش خواهد یافت و از این 71 برنامه 20 برنامه شهرستانی و 51 برنامه به صورت محلی و صد در صد مردمی می باشد که خود مردم اداره خواهند کرد .

فرمانده سپاه ماکو از ارائه گزارش یک ساله توسط فرماندهان پایگاه ها در این مراسمات خبر داده و گفت : در این برنامه ها فرماندهان پایگاه ها گزارش یک ساله فعالیت خود را ارائه میدهند تاآحاد محترمه مردم از روحیه فرماندهی و سلیقه آنها مطلع شوند .

وی با اشاره به اجرای برنامه یادواره شهدای غواص گفت : خانواده شهدای غواص و رزمندگان غواص که در ماکو وجود دارد و شاهدین عینی شهادت شهدای غواص و اسیر و زنده به گور شدن آنها بوده اند در این برنامه شرکت خواهند داشت که تعداد  4 نفر از این عزیزان در ماکو بوده و یک نفر در شهرستان شوط می باشد .

باقرلو با اشاره به دیگر برنامه های هفته بسیج گفت : از جمله دیگر برنامه های هفته بسیج دیدار و سرکشی با خانواده های شهدا می باشد و این دیدار با نیت گرفتن درس ایثار و مقاومت تحمل شکیبایی و صبر می باشد  نه فقط احوال پرسی .

فرمانده سپاه ماکو از افتتاح دو طرح محرومیت زدایی در هفته بسیج خبر داده و گفت : دو طرح محرومیت زدایی ساخت مسجد در روستاهای حصار و پنجرلو در هفته بسیج به بهره برداری خواهد رسید در این طرح مبلغ 65 میلیون تومان کمک نقدی  از محل اعتبار قرارگاه حمزه سید الشهدا به این مساجد اختصاص داده شده است .

باقرلو تصریح داشت پاسداشت هفته بسیج یعنی پاسداری از ارزشها بسیج و مردم ؛ چون این مردم است که این تجمع و انسجام اسلامی را خلق کرده است.

وی در تشریح دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس گفت : نشست با نخبگان شیعه و سنی و نظرسنجی از  آنها در هفته وحدت ،روشنگری و افشاگری توطئه های کسانی که سعی در ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی دارند ، نشست های اسلامی بصیرتی با عنوان ایران اسلامی ،نشست های محلی محور ، خدمات رسانی امدادی با همکاری بهداشت از دیگر برنامه های هفته بسیج می باشد .

باقرلو در پایان از تجمع بزرگ 7 هزار نفری  بسیجیان در 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مردمی به فرمان امام راحل در استادیوم ورزشی خبر داده و گفت :  شرکت برای عموم مردم در این اجتماع بزرگ آزاد است .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=6738
  • ارسال توسط :
  • 1432 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بسیج مظهر ایستادگی ، پیشرفت و وحدت می باشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.