افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
21

وحدت از مهمترین اهداف امت اسلامی می باشد

  • کد خبر : 7013
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
وحدت از مهمترین اهداف امت اسلامی می باشد

امام جمعه ماکو گفت: دشمن در تلاش است که اسلام هراسی را در جهان ترویج کند لذا باید توجه داشته باشیم که وحدت مهمترین هدف امت اسلامی است پس باید همگی به ریسمان وحدت چنگ زنیم

به گزارش مرزداران؛ حجت السلام محمد هاشمی امام جمعه ماکو ماکو در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به اینکه فرهنگ بسیجی یک فکر بین المللی می باشد : این تفکر در یمن به شکل انصار الله شکل یافته است که با دستان برهنه در برابر دشمنان ایستادگی میکند .

وی در خصوص هفته وحدت گفت: پیامبر مکرم اسلام الگوی وحدت در امت اسلامی می باشد لذا هفته وحدت بهترین زمان برای الگو گیری از پیامبر اکرم می باشد.

دشمن در تلاش است تا در بین امت اسلامی اختلاف ایجاد کند و مذاهب را نسبت به یکدیگر دشمن سازد
امام جمعه ماکو تصریح داشت: ما باید همگی به ریسمان وحدت چنگ زنیم چرا که دشمن در تلاش است که در منطقه اسلام هراسی کند و این شعار استعمار پیر انگلیس بود که اختلاف بیانداز و حکومت کن و باید توجه داشت که دشمنان اسلام میخواهد با نسل کشی اسلام را از جهان حذف کنند.

وی معمترین شعار اسلام را وحدت و با مظلوم یودن عنوان کرده و گفت :آمریکا با انجام جنگ نیابتی میخواهد امت اسلامی را نسبت به آرمانهای اسلام همچون قبله اول مسلمانان مسجد الاقصی بی تفاوت کند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت : حضرت اقا برای مشکل اقتصادی کشور اقتصاد مقاومتی را عنوان کرد برای تحقق این امر به تفکر بسیجی نیاز است .

وی خاطر نشان ساخت : اینکه عده ای دلداده غربی به این فکر می کنند که کشور های غربی تنها میتواند راه درست را بر ما نشان دهد باید این فکر خبیث را از سر به دور کنند و در راستای استفاده از ظرفیتهای کشور تلاش کنند.

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=7013
  • ارسال توسط :
  • 699 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای وحدت از مهمترین اهداف امت اسلامی می باشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.