افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
19

استقبال کمرنگ مردم از خرید شب یلدا

  • کد خبر : 7354
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱
استقبال کمرنگ مردم از خرید شب یلدا

یکی از کسبه های شهرستان ماکو در گفتگو با خبر نگار مرزداران به تشریح دلایل کم رونقی بازار شب یلدا پرداخت .

به گزارش مرزداران ؛ یکی از کسبه‌های شهرستان ماکو  که به شغل آجیل فروشی مشغول است در گفتگو با خبرنگار مرزداران گفت: امسال درآمدزایی خوبی نداشتیم، چون به علت گرانی‌ها، قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده و از خرید آجیل شب یلدا هم استقبالی نداشتند.

وی افزود: برخی از مردم گمان می‌کنند که ما گران‌فروشی می‌کنیم و مقصر شرایط ایجاد شده هستیم درحالی‌که اینگونه نیست.

علیپور عنوان کرد: چند ماه گذشته ما هر کیلو کشمش را از عمده فروشان به قیمت هشت هزار تومان خریداری کرده و با قیمت 10 هزار تومان به مشتری می‌دادیم اما چند روز بعد همان کشمش را باید با قیمت 12 هزار تومان خریداری می‌کردم خب در این شرایط وقتی من خودم این محصول را گرانتر خریده‌ام نمی‌توانم با قیمت سابق آن را به مردم بفروشم در غیر این صورت ورشکست خواهم شد.

وی تصریح کرد: مقصر اصلی گرانی‌ها مردم نیستند بلکه سیاست‌های غلط دولت و دولتمردان است، وقتی گرانی نباشد گران فروشی هم کمتر می‌شود؛ متأسفانه خود دولت با شرایطی که ایجاد کرده، مردم را وادار به گران‌فروشی کرده است.

این کاسب بیان کرد: پس از بالارفتن نرخ دلار، تولیدکنندگان داخلی از این وضعیت به عنوان یک فرصت طلایی برای صادرات استفاده کردند و جنس خود را به بازار ندادند در نتیجه این کاهش عرضه نیز به افزایش قیمت‌ها در کشور دامن زد.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=7354
  • ارسال توسط :
  • 904 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای استقبال کمرنگ مردم از خرید شب یلدا بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.