افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
22

مسئولین موظف هستند زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند

  • کد خبر : 7357
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
مسئولین موظف هستند زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند

امام جمعه ماکو گفت : مسوولین باید هر چه سریع تر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را رفع کنند امروز جوانان عزیز در موذل بیکاری گرفتار هستند و این جوانان امروز نیازمند زندگی هستند لذا مسوولین موظف هستند زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند.

به گزارش مرزداران ؛ حجت السلام سید محمد هاشمی در خطبه های نماز عبادی سیاسی گفت: امروزه هدایت فاضلاب های شهری و زباله ها در شهرستان ماکو به درستی صورت نمیگیرد لذا توجه ویژه مسئولین ذیربط را می طلبد که مشکل فاضلاب شهر ماکو حل گردد .

امام جمعه ماکو در کلامی از مردم خواست که  فاضلاب مغازه ها و خانه های خود را به جوی های آب که منتهی به زنگمار هستند رها نکنند چرا که باعث شیوع بیماری های مشکل ساز در محصولات کشاورزی می شود .

امام جمعه ماکو تاکید داشت : دشمن میخواهد با به کار گیری توطئه اقتصادی و معیشتی نگرانی را در بین مردم ترویج دهد لذا

امنیت چه امنیت اجتماعی و چه امنیت اقتصادی وقتی انسان کفران نعمت کند هر دو از بین می رود باید توجه داشت که امروز نعمت امنیت بزرگترین نعمت است .

وی با اشاره به اینکه در آستانه پیروزی چهل سالگی انقلاب قرارگرفته ایم گفت : این به معنای پختگی و کمال است، شکوه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران همانند شروع مجدد حیات انقلاب در مرحله جدید و رسیدن به سن تکامل می باشد .

وی افزود : دشمن میخواهد جشن چهل سالگی انقلاب گرامیداشته نشود ولی به لطف خداوند توطئه آنها نقش بر آب خواهد شد .

وی با اشاره به اهداف دشمنان تصریح کرد : بزرگترین اهداف دشمن انداختن اختلاف بین مسئولین و مردم است که مهمترین آن جنگ معیشتی است  و دومین مورد جنگ روانی و رسانه ای است اما مقابله با توطئه دشمن مربوط به وظیفه مردم است که مردم نباید مرعوب جنگ روانی شده و به تبلیغات مسموم دشمن دچار شوند ؛ چرا که هر وقت  به حرف دشمن گوش کرده ایم موجب شکست ما شده است که از مثال آن میتوان به این اشاره کرد که با جنگ روانی و با دست خودمان گرانی را در کشور  انداختند .

وی خاطر نشان ساخت : مسوولین باید هر چه سریع تر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را رفع کنند امروز جوانان عزیز در موذل بیکاری گرفتار هستند و این جوانان امروز نیازمند زندگی هستند لذا مسوولین موظف هستند زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=7357
  • ارسال توسط :
  • 661 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مسئولین موظف هستند زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.