افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 16 April , 2024
18

مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور خانواده پاسداران

  • کد خبر : 7671
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶
مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور خانواده پاسداران

مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور خانواده پاسداران در مسجد ولیعصر ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور خانواده پاسداران در مسجد ولیعصر ماکو برگزار شد .

در این برنامه در ابتدا حسین محمد باقرلو فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو ضمن خیر  مقدم ، ایام سوگواری بی بی دوعالم خانم فاطمه زهرا (س) را تسلیت و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت .

وی در خصوص دستاورد های 40 ساله انقلاب مطالب مبسوطی ایراد نمود .

در ادامه حجت الاسلام میر احمد موسوی از روحانیون مبارز شهرستان ماکودر زمان انقلاب ، گفت : بنده مفتخر هستم در جمع خانواده های پاسداران صحبت میکنم و بر خود وظیفه میدانم از فرمانده سپاه تشکر کنم که با این برنامه ها صدای انقلاب اسلامی را در شهرستان طنین انداز نگاه میدارند .

وی افزود : گاها در جامعه به اشتباه قیاس میشود که زمان طاغوت چی بود و الان چه است این کار درستی نیست چرا که قیاس طاغوت و خداپرستی می باشد  ما به دنبال زندگی بهتر و برتر نیستیم اسلام خود در رکن خود برتری و زندگی عالی را برای مردم در نظر گرفته است .

وی تصریح داشت : فکر نکنین ما در مقابل دشمنان بی خیال شدیم و یا دشمنان از ما بی خیال شدند نه آنها خیالشان راحت شده است که دیگر نخواهد توانست در کشور ما نفوذ کنند یا مسئولین دست نشانده بگذارند .

وی با اشاره به خاطره ای از زمان انقلاب گفت : افرادی که امروزه میخواهند اسلام انقلابی را انکار کنند باید بدانند بعد 40 سال مردم ما حساب نظام اسلامی را از دست اندر کاران بد نظام جدا کردند که اگر وزیری دزدی کرد آن را به حساب انقلاب و نظام و رهبر نمیگذارند و می گویند اشتباه از کسی است که این وزیر را انتخاب کرده است .

موسوی خاطر نشان ساخت : انبیاء و اولیا کارگزاران احکام الهی هستند لذا در قرآن آمده است وقتی پیامبر (ص)گفت : خداوندا کفار و مرفهان جامعه  نمیخواهند با صالحین (یاسر ، عمار ،سلمان و …) همنشین شوند ؛ پس خداوندا  وقتی آنها می آیند ما نباشیم یا ما میاییم آنها نباشند خداوند در قران در این خصوص پیامبر را تهدید کرده و به وی هشدار داده است  که اگر این کار را کنید از ظالمین میشوید و با انجام این کار از مقام عصمت خارج میشوید این دیدگاه دینی و قرآنی و نهج البلاغه ما است .

وی با اشاره به وضعیت جامعه گفت : خداوند گفته و تکلیف کرده سنگینی و بار را از گردن فقرا برداریم و حلقه بردگی را بر گردن استکبار و ظالم بندازیم و کشان کشان او را از آبشخور حیوانات بخورانیم لذا حضرت اقا به این مسئله اشاره میکنند که مسابقه دزدی در کشور گذاشته اند اما خوشبختانه مردم جدا کرده اند دزدان و  صالحین را .

وی در ادامه با اشاره به همین موضوع ، روایتی را بازگو کرد : روزی فردی به محضر حضرت علی (ع) رسیده و دید وی با لیف خرما نعلین خود را میدوزد ؛ فرد گفت : یا علی بیا ببین در بیرون چه خبر است مردم دزدی میکنند و خلاف ها بیداد میکند علی (ع) گفت خود را در دستش گرفت و گفت : (یابن عباس ما قیمت هذا النعل)این گفش من چقدر می ارزد ؟؟؟قسم بر خدا که نفس من دست اوست حکومت بر شما از این نعل بی ارزش تر است حکومت در جایی بر من ارزش دارد که بتوانم سنگینی از کمر فقیری برداشته و ظالم را از تاخت و تاز باز دارم خوشا  به حال افرادی که این چنین بوده و از سنگینی بار بر دوش فقرا ناراحت می شوند .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=7671
  • ارسال توسط :
  • 1378 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور خانواده پاسداران بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.