افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 19 April , 2024
25

نواخته شدن زنگ انقلاب به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

  • کد خبر : 7771
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵
نواخته شدن زنگ انقلاب به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

زنگ انقلاب به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور دانش اموزان مدرسه دخترانه پروین و زهرا با حضور مسئولین شهرستانی در سالن مدرسه پروین نواخته شد .

به گزارش مرزداران ؛ زنگ انقلاب به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور دانش اموزان مدرسه دخترانه پروین و زهرا با حضور مسئولین شهرستانی در سالن مدرسه پروین نواخته شد .

در این برنامه در ابتدا اکبر باباپور رئیس اموزش و پرورش شهرستان ماکو ضمن خیر مقدم ایام فاطمیه را تسلیت و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را تبریک گفت .

در ادامه حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو به ورود تاریخی حضرت امام اشاره کرده و گفت : اگر موانع که یکی از آنها تحریم ها است که از اول انقلاب داشتیم سعی کردیم این تهدید ها را به فرصت تبدیل کنیم لذا عمل به فرمان رهبر امروزه عمل به اقتصاد مقاومتی است  .

وی افزود : در بحث رهبری و اهمیتی که دارند بعد از پیروزی انقلاب امام انقلاب اسلامی نامگذاری کردند و مشروعیت نظام ما نیز نظام ولایت فقیه است لذا انتخاب ریاست جمهوری با مردم اما تنفیذ حکم ریاست جمهوری با رهبری است تنفیذحکم رییس مجلس انتخاب حکم قوه قضاییه با رهبری است که مهمترین نقش را ایفاء میکند .

وی تصریح داشت : خداوند در قرآن میفرماید دشمنان مدام با شما در حال جنگ است باید توجه کنیم از صدر اسلام دشمن اجازه نداده است که حاکمیتی با عنوان حاکمیت اسلامی شکل گیرد و بعد از پیروزی انقلاب دشمن مدام با ما در حال جنگ بوده و در برهه ای هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کرده است اما مردم به فرمان امام دل مقابل دشمن ایستادند و به سایه رهبری توانستند در مقابل کفر پیروز بشوند .

وی در خصوص فرموده امام راحل در مورد تحریم ها گفت : امام فرمودند این تحریم ها بود که باعث پیشرفت ما شده است.

وی خاطر نشان ساخت : امروز جبهه ای که دشمن با ما در آن جنگ میکند جبهه علم و فرهنگی است در حالی که دین ما هم دعوت به علم هم دعوت به تهذیب نفس می کند لذا در بحث فرهنگی و اخلاقی و تهذیب نفس خداوند بعد 11 قسم مینویسد فقد افلح من زکاها هر کس نفس خود را پاک کرد قطعا او پاک و منزه است .

هاشمی گفت : بعد انقلاب در عرصه های علمی پیشرفت خوبی داشتیم که دشمن نمیگذارد این جوانان ما از نظر علمی پیشرفت کنند در مسایل فرهنگی و اخلاقی احساس  میکنم دشمن یک مقدار بر ما غالب شده است و در خصوص اخلاق و حجاب جوانان ما سعی دارد به فرهنگ غربی سوق دهد .

در ادامه این برنامه دکتر نصیری قائم مقام سازمان منطقه ازاد ماکو در خصوص سالگرد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت : دهه فجر امسال با سالها دیگه تفاوت دارد و تفاوت آن این است که آمریکا گفته ایران نمیتواند چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن بگیرد

وی افزود : زنگ مقاومت یک زنگ خبری و یک زنگ هشدار است لذا مهمترین دست آورد انقلاب این هستش که امام نسلی را  انتخاب کرد که بعد از چند قرن توانست در یک جنگ نابرابر کشور را از کشور شکست بدهد ، ما در حوزه های علمی پیشرفت داشتیم اینها زنگ های خبری است اما کجا زنگ هشدار است سرعت علمی ما هفت برابر سرعت رشد علمی دنیا است اگه همه کشور ها را به غیر ترکیه جمع میزدیم به رشد علمی ما نمیرسیدند اما هشداری که است  رشد علمی سعودی در حال افزایش است که باید توجه داشته باشیم .

نصیری تصریح داشت : رشد علمی ما در دنیا رتبه یک است اما از لحاظ طراح علم بودن رتبه آخر را داریم یعنی اصلا این علم های ما وارد زندگی ما نمیشوداین یک هشدار برای ما است و یک زنگ دوم است .

قائم مقام سازمان منطقه ازاد ماکو گفت : سه خلاقیت نیاز داریم :یه ادبیاتی در جامعه ما ترویج میشود به اسم اقتصاد مقاومتی این متکی بر 2 خلاقیت است یک ما باید بتوانیم کالای جدید تولید کنیم یعنی تولید در حوزه مطلوب خلاقیت دوم تعریف موقعیت ایران در بازار جهانی باید این را به یک خلاقیتی برسونیم هم کیفیت نداریم که با بازار اروپایی رقابت کنیم و هم ارزون نیست که با بازار چینی رقابت کنیم و یک خلاقیت مخصوص ماها مدیران  دولت است مدیریت فرایند ،فرآیند تصمیم گیری ما کار آمد نیست ما باید یک خلاقیت انجام بدیم یک قسمت را مردم ، بخش خصوصی و ان جی او ها انجام بدهند و یک قسمت مسوولین

وی درپایان تاکید داشت : یک نکته در رابطه با منطقه آزاد منطبق با زنگ هشدار به سرمایه گذاران عرض میکنم بهترین موقعیت از لحاظ فرصت اقتصادی  در اینجا فراهم است تا بتوانید به اون اقتصاد مطلوب برسید .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=7771
  • ارسال توسط :
  • 721 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نواخته شدن زنگ انقلاب به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.