افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
25

مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور بسیجیان جامعه پزشکی ماکو

  • کد خبر : 7868
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲
مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور بسیجیان جامعه پزشکی ماکو

مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور بسیجیان جامعه پزشکی شهرستان ماکو به همت بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان ماکو در محل شبکه بهداشت ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور بسیجیان جامعه پزشکی شهرستان ماکو به همت بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان ماکو در محل شبکه بهداشت ماکو برگزار شد .

در ابتدای این برنامه دکتر صمدی رئیس شبکه بهداشت و درمان ماکو ضمن خیر مقدم  چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت .

در ادامه حسین محمد باقرلو با اشاره به اهمیت دهه فجر گفت : این ایام با ایام دیگر و دهه های فجر قبلی تفاوت دارد چرا که دشمن پیش از پیش در تلاش است که پایه های این انقلاب را سست کند و به خیال خود اینگونه می انگاشت که ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را نمیتواند جشن بگیرد اما با تاسی از فرمان مقام معظم رهبری و بیداری ملت بار دیگر شکوه و عظمت این انقلاب به رخ جهانیان و طرفداران پوسیده رژیم منسوخ پهلوی که سعی دارند با مقایسه دستاوردهای این انقلاب با زمان رژیم پهلوی ارزش های این انقلاب را زیر سوال ببرند و حامیان انها به ویژه امریکا ؛ کشیده شد .

لذا ضمن تسلیت ایام سوگواری بی بی دوعالم خانم فاطمه زهرا (س) چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را به همه عزیزان به ویژه بسیجیان جامعه پزشکی ماکو تبریک و تهنیت عرض میکنم و از خدمات مطلوب جامعه پزشکی شهرستان در توسعه سلامت مخصوصا در مناطق محروم و مرزی تقدیر و تشکر می نمایم .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=7868
  • ارسال توسط :
  • 1276 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور بسیجیان جامعه پزشکی ماکو بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.