افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
28

انقلاب اسلامی صاعقه ای بود که درفضای غرق درمادیات بوقوع پیوست

  • کد خبر : 8140
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸
انقلاب اسلامی صاعقه ای بود که درفضای غرق درمادیات بوقوع پیوست

فرمانده قرارگاه منطقه ای و ارشدنظامی ارتش در شمال غرب کشور در راهپیمایی 22 بهمن گفت : درشرایطی انقلاب اسلامی باهدایت ورهبری ابرمرد تاریخ به وقوع پیوست که محاسبه گران و اندیشمندان و نظریه پردازان غرب دنبال یک سوپر پارادایم یعنی تغیرباورهای مردم بودند و میخواستند تمام مردم غرق درمسائل مادی بوده و دنبال مسائل اومانیستی وامپریالیستی وسوسیالیستی باشند

به گزارش مرزداران ؛ راهپیمایی 22 بهمن شهرستان ماکو با حضور امیر حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه ای و ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران و حضور پرشور مردم شهید پرور ماکو برگزار شد .

در این برنامه مردم به فرمان رهبر لبیک گفته و با حضور گسترده فریاد مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود سرداده و مسیر بین بانک انصار ماکو تا ساختمان مخابرات را راهپیمایی کردند .

در این برنامه امیر حاجیلو گفت : درشرایطی انقلاب اسلامی باهدایت ورهبری ابرمرد تاریخ به وقوع پیوست که محاسبه گران و اندیشمندان و نظریه پردازان غرب دنبال یک سوپر پارادایم یعنی تغیرباورهای مردم بودند و میخواستند تمام مردم غرق درمسائل مادی بوده و دنبال مسائل اومانیستی وامپریالیستی وسوسیالیستی باشند .

وی با اشاره به شرایط کشور در پیش از انقلاب گفت : دراین شرایط انقلاب اسلامی مثل یک صاعقه درفضای غرق درمادیات بوقوع پیوست و تمام محاسبات دشمنان را بهم ریخت  .

وی با اشاره به خیال خام دشمان تصریح داشت : در شرایطی که دشمنان خیال می کردند ایران قبل از انقلاب جزیره ثبات امریکا و مدافع و محافظ منافع امپریالیستی و سیاستهای توسعه طلبانه امریکا می باشد این انقلاب بوقوع پیوست و این برای دشمنان بخصوص امریکا بسیار سهمگین بود .

وی  خاطر نشان ساخت : انقلاب اسلامی ایران در عمر پربرکت چهل ساله خود به تعداد هر سال عمر خود با استراتژی توطئه دشمنان روبرو بوده استراتژی یعنی یک کشوری تمام توان مادی وفکری و نظامی خود رابرای رسیدن به یک هدف بکار می گیرد .

امیر حاجیلو با اشاره به جنگ تحمیلی خاطر نشان ساخت : توطئه ساقط کردن انقلاب اسلامی با تحمیل جنگ نابرابر که بیش از ۳۳ کشور مقابل ما وارد جنگ شدند و تنها موردی بود که ابر قدرتهای شرق و غرب دست به دست هم دادند تاباحمایت انسان مزدوری مثل صدام این انقلاب را ساقط کنند .

وی در خصوص اشتباهات محاسباتی دشمنان راجع به انقلاب بیان داشت : دشمنان ما همیشه در مورد این انقلاب دچار اشتباه محاسبات بوده و هستند و صدام با همین اشتباه محاسباتی گفت تا یک هفته ایران را شکست داده و در تهران مصاحبه خواهد کرد .

وی در پایان گفت : دشمنان در توطئه دیگر‌ به نا امن کردن کشور اقدام نمودند تا بدینوسیله کشور ما را تجزیه نمایند ولی با رهبری های مقام معظم رهبری و با حضور در صحنه مردم ایران همه توطئه های دشمنان با شکست مواجه شد و مردم قهرمان ایران چهل سالگی این انقلاب را جشن گرفته اند و این انقلاب به دهه پنجم عمر با برکت خود علی رغم میل دشمنان وارد می شود طوریکه عالم جلیل ابقدر حضرت آیت الله جوادی آملی فرمودند : انقلاب اسلامی مطلع الفجر انقلاب و ظهور امام عصر (عج) می باشد . انشاالله

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=8140
  • ارسال توسط :
  • 1138 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای انقلاب اسلامی صاعقه ای بود که درفضای غرق درمادیات بوقوع پیوست بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.