افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
21

پیشرفتهای ایران باید با کشور های عضو ناتو مقایسه شود نه با دوران شاهنشاهی

  • کد خبر : 8220
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۷:۵۳
پیشرفتهای ایران باید با کشور های عضو ناتو مقایسه شود نه با دوران شاهنشاهی

فرمانده سپاه ماکو گفت : در چهل سال آمده ایم به پیشرفت تمدن آمریکایی رسیدیم اما امریکا هیچوقت نخواهد توانست به تمدن اسلامی ایران برسد چون ما از پیامبر و امامان تاسی داریم .

به گزارش مرزداران ؛ یادواره شهدای ماکو  به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور مسئولین شهرستانی در مسجد محله خانه های سازمانی برگزار شد .

در ابتدا میر حسن میری زاده فرمانده پایگاه بسیج شهید نوروزی ماکو من خیر مقدم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را تبریک گفت .

در ادامه این برنامه حسین محمد باقرلو فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو گفت: جشنهای معنوی ایرانیان در مسجد برپا می‌شود و این خواستگاه اسلام، همواره در سایه بسیج پررونق است.

وی با اشاره به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای آن گفت : خون شهدا و تدابیر داهیانه رهبر کبیر انقلاب  رمز پیروزی و استقامت بوده و  بنیانگذار انقلاب ایران، جایگاه نظام حکومتی اسلامی، ولی فقیه و نظام الهی را بر دنیا تبیین کرد.

وی افزود : رنگ خون شهدا نباید کمرنگ باشد و ارزشمند ترین حرکت ، حرکت شهید ،ایثار و جهاد است و جهاد یعنی این که با مشقت همراه باشد .

باقرلو ادامه داد : ایالت متحده آمریکا میخواهند ایران ستیزی ، قرآن ستیزی و اسلام ستیزی را در جامعه ترویج کنند که نشد و غرب ستیزی ترویج شد .

وی  با اشاره به اینکه پیشرفتها باید در مقایسه با کشورهای عضو ناتو باشد نه نسبت به دوران شاهنشاهی، تصریح کرد: براندازی انقلاب ایران از سوی بلوک های غرب و شرق با تمامی ابعاد پیگیری شده، در حالی که روز به روز بر عزت و سربلندی ایران افزوده می‌شود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو تصریح داشت : در استقامت خود تا به الان به هیچ قدرتی غیر خداوند متکی نشده ایم  در نهایت با استراتژی خاص حضرت امام، این انقلاب به شکوفایی رسید و روز به روز در حال ترقی می باشد .

وی در ادامه همچنین با اشاره به اینکه تحریمها از اوایل انقلاب بوده و تا به امروز نیز ادامه دارد، خاطر نشان ساخت : تحریمها چیزی تازه‌ای نیستند که به آن ناآشنا باشیم و باید این اصل را در نظر داشته باشیم که بدون آمریکا شرافتمندترین زندگی از آن مردم ایران است.

باقرلو با اشاره به اینکه کمربندهای محدود کننده علیه ایران از سوی دنیای غرب تنها هدف براندازی و سکوت انقلاب اسلامی ایران را دارد، اظهار کرد: در حالی که امام با تشریح صحیح فرهنگ اسلامی این محدودیتها را به نفع کشور تبدیل کرد اقدامات امام که مردم سالاری دینی بود اقدامات مهمی بود که تمامیت این انقلاب را تعیین کرد

فرمانده سپاه ماکو با تاکید بر اینکه نباید به دنبال مذاکره بوده، بلکه باید به دنبال مبارزه با شرک باشیم، افزود: حضرت امام به دنیا ثابت کرد که می‌توانیم روی پاهای خود بایستیم، پس وظیفه ما حمایت همه‌جانبه از دستاوردهای انقلاب و خون شهدا می باشد

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران جز سه قطب قوی در بین کشورهای قدرتمند دنیا است، گفت : با تمامی منابع انسانی و غیر انسانی، ایران حرفهای زیادی برای گفتن در برابر ابرقدرتها دارد که بدون کشور گشایی توانست به پیروزی برسد و تفکر حزب اللهی را در مقابل اسرائیل  در جهان شکل دهد .

باقرلو به وجود مشکلاتی معیشت و اقتصادی در زندگی مردم نیز اشاره کرد و ادامه داد: دشمن میخواهد این موضوعات پیش‌پاافتاده را بزرگنمایی کند و مردم را نسبت به نظام بدبین سازد.

وی گفت : غنی ترین کشور از لحاظ منابع زیر زمینی و رو زمینی ایران است اما باید مدیریت شود  در حالی امریکایی ها و تعدادی غرب زده میگویند در چهل سال  چه کار کردید ؟  میخواستی چکار کنیم ؟ در چهل سال آمده ایم به پیشرفت تمدن آمریکایی رسیدیم اما امریکا هیچوقت نخواهد توانست به تمدن اسلامی ایران برسد چون ما از پیامبر و امامان تاسی داریم .

فرمانده سپاه ماکو با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بدون ایجاد جنگ و با تفکر بسیجی برپا شد، افزود: بصیرت یکی از شاخص‌ترین دستاوردهای ۴۰ سال انقلاب است که برگزاری ۳۸ انتخابات آزاد ایران تا به امروز یکی دیگر از دستاوردها است.

باقرلو بیان داشت : ما آمریکا را از اردوگاه میکشیم میاریم در نزدیک خود معدوم میکنیم درست است اینها برای طمع می آیند اما ما هم بسیج مستضعفین  هستیم و به همه مظلومان جهان کمک خواهیم کرد

وی در پایان با تاکید بر اینکه قدرت بازدارندگی اسلام توانسته دشمن را به زانو در آورد، تصریح کرد: ناله‌های التماس سازش و مذاکره از سوی دنیای غرب به ایران سرازیر می‌شود و پژوهشکده های انگلیس روباه صفت بر این رسیده است که چند روز در ایران وجود دارد (روز عاشورا ،  روز رحلت پیامبر و …) که میگویند اگر این روز ها برسد باز ملت بر سر خود زده و حسین حسین وای صدا میکنند و بر محمد و ال محمد صلوات میفرستند .

در ادامه گروه سرود برنامه خود را اجرا کرده و از خانواده شهید موسوی با اهدای لوح و هدیه تجلیل به عمل امد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=8220
  • ارسال توسط :
  • 1466 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای پیشرفتهای ایران باید با کشور های عضو ناتو مقایسه شود نه با دوران شاهنشاهی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.