افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
24

اولین المپیاد ورزشی بانوان

  • کد خبر : 8275
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹
اولین المپیاد ورزشی بانوان

اولین المپیاد ورزشی بانوان با حضور 15 تیم در سالن 2000 نفری ماکو برگزار گردید .

به گزارش مرزداران  ؛ اولین المپیاد ورزشی بانوان با حضور 15 تیم در سالن  2000 نفری ماکو برگزار گردید .

در این برنامه تیم های رزمی  ، ژیمیناستیک ، فوتسال ، تیر و کمال در سه مقطع سنی نونهالان ، نوجوانان و جوانان شرکت دارند .

در این برنامه حسین ولیزاده مدیر اجتماعی ، سلامت و ورزش منطقه ازاد ماکو در  گفتگو با خبرنگاران گفت : این اردو با حضور 15 تیم ورزشی از 25 بهمن تا 30 بهمن برگزار خواهد شد .

وی افزود : در این المپیاد شرکت کنندگان در ۱۲ رشته ورزشی که بانوان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو به صورت رقابتی در آن فعالیت دارند به همراه 3 رشته ورزشی به صورت نمایشی با هدف ایجاد فضایی شاداب و همچنین تلنگری برای بانوان جامعه در راستای تحقق حق تضعیف شده آنها به رقابت خواهند پرداخت

وی تاکید داشت : ۵۰ درصد جمعیت متشکله منطقه آزاد ماکو را بانوان تشکیل می‌دهند و باید زمینه های حضور بانوان در میادین ورزشی فراهم شود و استعدادهای نهفته کشف و تقویت شود.

وی خاطر نشان ساخت: کارگروه توسعه ورزش بانوان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو راه اندازی شده است و با هم اندیشی بانوان ورزشکار منطقه گام های تاثیر گذاری در تحقق اهداف کارگروه پیموده شده است که برگزاری این المپیاد باشکوه از جمله آن می باشد .

وی تصریح داشت : هدف از برگزاری این المپیاد تقویت حضور بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی و شعار ان ماکو سرزمین چهارسو با لوگوی منطقه آزاد ماکو می باشد لذا  با ورود جدی بانوان به عرصه های مختلف ورزشی، این رکن اصلی اجتماع می‌تواند تاثیرات خود را در خلق و تقویت خانواده های سالم و شاداب به نمایش بگذارد.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=8275
  • ارسال توسط :
  • 1713 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اولین المپیاد ورزشی بانوان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.