افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
24

دیدار مسئولین با فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو

  • کد خبر : 8829
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹
دیدار مسئولین با فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو

شورای اداری و شورای تامین شهرستان ماکو به مناسبت ولادت امام حسین (ع) روز پاسدار با فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو دیدار کردند .

به گزارش مرزداران ؛ شورای اداری و شورای تامین شهرستان ماکو به مناسبت ولادت امام حسین (ع) روز پاسدار با فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو دیدار کردند .

در این دیدار در ابتدا حسین محمد باقرلو فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو من تبریک ولادت امام حسین (ع) ، حضرت ابوالفضل و امام سجاد (ع) و تبریک پیشاپیش نیمه شعبان از حضور مسئولین تقدیر و تشکر کرده و گفت :امریکا با اشتباه خود در این روز میمون و مبارک اتحاد و همبستگی ما را بیش از پیش بالا برد و باعث شد همه ملت ایران یک صدا حامی سپاه شوند و اتحاد بالاتر رود عدو شود سبب خیر اگر خدا بخواهد .

در ادامه این برنامه غلامرضا سلیمانی مدیر عامل سازمان منطقه ازاد ماکو ضمن تبریک اعیاد شعبانیه سپاه را یکی از مولفه های مهم جمهوری اسلامی عنوان کرده و گفت ما همه حامی این لشگر حریم ولایت هستیم و حمایت همه جانبه خود را از سپاه اعلام می داریم چرا که سپاه با حضور در عرصه های سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی وجهادی در قلب این ملت جای گرفته است .

در ادامه حسین عباسی فرماندار شهرستان ماکو من تقدیر و تشکر از حضور مسئولین گفت من تا به اکنون به تمام تبریک ایام رفته ام اما تا به امروز اتحادی اینچنین ندیده بودم ان هم در روز تبریک روز پاسدار به فرمانده سپاه از تمام قومیت ها سنی و شیعه پیر و جوان متحد و با انسجام در این جلسه حضور پیدا کرده اند و این مصداق همان جمله ای است که اقای باقرلو به ان اشاره داشته اند عدو شود سبب خیر اگر خدا بخواهد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=8829
  • ارسال توسط :
  • 1416 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای دیدار مسئولین با فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.