افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 19 April , 2024
25

امنیت آذربایجان غربی از امنیت تهران کمتر نیست

  • کد خبر : 9009
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵
امنیت آذربایجان غربی از امنیت تهران کمتر نیست

آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو با حضور فرمانده سپاه شهداء استان اذربایجان غربی ، مسئولان استان، شهرستانی و جمع کثیری از مردم ولایی  ماکو در مسجد ولی عصر ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ سردار حبیب شهسواری در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو که امروز با حضور مسئولان استان، شهرستانی و جمع کثیری از مردم ولایی  ماکو در مسجد ولی عصر ماکو برگزار شد با اشاره به اینکه تروریستی خواندن سپاه توسط بزرگ ترین تروریست عالم یک افتخار بزرگ می باشد تصریح داشت : ما در دایره نظام جمهوری اسلامی در ولایت و اعتقاد به ولایت پشت رهبر قرار گرفتیم و بر خلاف انتظار دشمن توانستیم با اراده ای که خداوند عنایت فرمود  حضور خود را بر آنها تحمیل کنیم .

وی نقطه سر آمد ثمره چهل سال حکومت اسلامی را  ارزوی همه صلحا و علما و فضلا در تحقق حکومت اسلامی در روی زمین خوانده وتاکید داشت :  نماز ستون دین است اما آمریکا از هر نمازی میترسد ؟ مسلمان بدون نماز مسلمان نیست نماز با ولایت نمازی است که آمریکا از آن بیزار است

وی بیان داشت : صدور انقلاب اسلامی داعش و دست پرورده های آمریکا را در بطن خود خفه کرده و آن ها را ناکام گذاشت .

وی با اشاره به اهمیت مسئله امنیت گفت : آذربایجان امروز از امنیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که  امنیت آذربایجان غربی از امنیت تهران کمتر نیست این تحقق نمیافت مگر به اداره شما بسیجیان و خانواده معظم شهدا بعضا سلاح برای جنگ بعضا بیل برای سیل زده و بیل و کلنگ برای محرومیت زدایی لذا امروز سپاه در تمام عرصه ها پیشرو می باشد .

فرمانده سپاه شهداء اذربایجان غربی با اشاره به نکته ای گفت : امروز ما سرافراز آنه ایستاده ایم اطراف ما را چون خیمه گاه ابا عبدالله دشمن فرا گرفته است  و اینکه سپاه را ترامپ در روز پاسدار به عنوان تروریست معرفی کند این یک عنایت الهی می باشد چرا که  با این عمل خود باعث افزایش اتحاد بین آحاد مردم و افزایش محبوبیت سپاه بیش از پیش شد

سردار شهسواری خاطر نشان ساخت : ما از دل مردم برآمدیم از مردم و برای مردم هستیم لذا توجه داشته باشیم که دشمنان در تلاش برای ایجاد شکاف در بین مردم و مسئولان هستند ولی به لطف خداوند همواره نقشه هایشان نقش بر آب شده و خواهد شد.

لازم به ذکر می باشد در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار محمد حسین باقرلو قدردانی و حکم فرماندهی سپاه ماکو به سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری ابلاغ شد.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=9009
  • ارسال توسط :
  • 2077 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای امنیت آذربایجان غربی از امنیت تهران کمتر نیست بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.