افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
27

آمریکا باید بفهمد کاری که می کند غلط است این را شما باید بفهمانید شما ملت نه دولت

  • کد خبر : 9382
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
آمریکا باید بفهمد کاری که می کند غلط است این را شما باید بفهمانید شما ملت نه دولت

رئیس جمهور گفت :ما در برابر تحریم آمریکا باید با اراده خود بایستیم آمریکا باید بفهمد کاری که می کند غلط است این را شما باید بفهمانید شما ملت نه دولت لذا در این بحث استانهای مرزی خیلی راحت میتوانند راحت تحریم را دور بزنند ، مناطق آزاد هم این ویژگی ها را دارند ما در فروش نفت داریم تحریم را دور می زنیم .

به گزارش مرزداران ؛ جلسه شورای اداری با حضور دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشور در فرودگاه بین المللی منطقه ازاد ماکو برگزار شد .

در این برنامه در ابتدا شهریاری استاندار آذربایجان غربی ضمن تقدیر و تشکر حضور دوباره ریاست جمهور در کمتر از شش ماه را در آذربایجان غربی توجه ویژه ریاست جمهور به این خطه از کشور دانسته و گفت بیش از 31 پروژه با اعتباری بالغ بر 5 هزار و 500 میلیون تومان در این سفر به افتتاح رسیده است

در ادامه این برنامه عین الله شریف پور نماینده مردم شهرهای ماکو ، شوط ، گلدشت و چالدران پفت : آب ، خاک و اقلیم متفاوت این استان است که دست به دست هم میدهد و این استان رو در محور اقتصاد کشور قرار میدهد عشایر منطقه آزاد ماکو نقش بسیار مهمی در تولیدات استان دارند لذا ما افتخار مان این است که این هم زیستی متناسب را به استان های مختلف که دارای اقلیم های متنوع هستند پیشنهاد کنیم .

وی افزود : کارهای بسیار بزرگی در تمامی عرصه ها صورت گرفته است .

وی ضمن درخواستی از رئیس جمهور گفت :  درخواستی از رییس جمهور داریم با توجه به اینکه خط آهن تاثیر زیادی در اقتصاد کشور دارد لذا فاز اول مطالعات خط آهن جلفا بازرگان انجام شده است خواهشمند است  دستور فرمایید تا فاز مطالعاتی تکمیلی آن انجام گیرد تا خط آهن جلفا از طریق چشمه ثریا بازرگان به خط آهن اروپا متصل گردد .

در ادامه این برنامه پروژه ها و طرح های استان به صورت ویدیو کنفرانس با دستور مستقیم رئیس جمهور افتتاح شد و سپس دکتر حسن روحانی رئیس جمهور گفت : جمهوری اسلامی امروز به عنوان کشوری که ایمان و اعتقاد در آنجا زیاد بوده و در مقابل کشوری که مظهر کفر می باشد قرار دارد در واقع الان همه ایمان در برابر کفر است لذا اکنون در تاریخ میتوان زمانی  پیدا کنیم که تجسم همه خوبی ها در برابر تجسم همه بدی ها باشد امروز جمهوری اسلامی همچین شرایطی دارد ایستادگی در برابر کفر .

وی خاطر نشان ساخت : آمریکایی ها چند بار کاری انجام دادند سرشان به سنگ خورد این جنایت علیه بسیاری از مردم کار عادی و جنگ نیست تحریم عادی نیست کشوری که دارد جلوی سفر بیمار ما رو میگیرد ، واردات دارویی ما و مواد غذایی ما رو میگیرد این جنایت علیه بشریت می باشد می توانستند کارهای دیگری انجام دهند مثلا  جلو صنعت را بگیرند لذا امروز جنگ آمریکا با ایران نیست جنگ با یک ملت بزرگ با 82 میلیون نفر است ما بار بزرگی بر دوش داریم .

وی اذعان داشت : مهر ماه گذشته که درنیویورک بودم یکی از رهبر آن آمریکا به من گفت که رهبر آمریکا به ما گفت شما به ما سه ماه مهلت بدهید بعد سه ماه دیگه ایرانی نخواهد بود …! و من در جواب گفتم :اگر دوباره او را دیدی بگو شما شاید نابود شوید اما ایران استوار است و هزاران سال ما قبل شما بودیم و در تاریخ ماندگار خواهیم ماند .

حسن روحانی تصریح داشت : آمریکا در ذهن خود یک محاسبات کودکانه غلط دارد که موجب رسوایی آنها شد که گفتند که ایران جشن چهل سالگی خود را نخواهد دید .

رئیس جمهور ایران تاکید داشت : چند گروه است که باعث رسوایی آمریکایی ها می شود یک افراطی های داخل آمریکا و دوم صهیونیست ها ، مرتجعین و گروهک ها که اینها  سر آمریکا را کلاه گذاشتند و امریکایی ها  خیلی تلاش کردند تا ما را از برجام خارج کنند و خیلی تلاش کردند شش کشور همزمان از برجام خارج شوند نتوانستند کسی پیدا کنند و آمریکا مجبور شد خودش شروع کند و خودش ادامه دهد این یعنی پیروزی ایران .

وی ادامه داد : ما دادگاه بین المللی لاحه رفتیم و لاحه حکم موقت صادر کرد که تحریم آمریکا درست نیست و این را اجرا نکن و این یعنی اینکه ما پیروز شدیم در عرصه حقوقی  .

رئیس جمهور با اشاره به ایستادگی ملت گفت : ملت ما در برابر دشمن ایستاده اند و همیشه در صحنه آمدند و همیشه از مرزهای حقوقی و سیاسی خودش حضور پیدا کرده و پیروز شده اند لذا اراده ما بر این است که توان خود را به کار بگیریم تا بتوانیم پیروز شویم .

حسن روحانی با اشاره به افتتاح دو طرح عظیم  گفت : ما امروز باری که بر دوش داریم از هر زمانی سنگین تر می باشد دو تا طرح بسیار و عظیم را توانستیم در 2 ماه افتتاح کنیم ؛ اینکه امروز این همه طرح افتتاح شد برای آبادانی این مرز و بو م این یک افتخار بزرگ برای کشور می باشد .

وی با اشاره به بارندگی های کشور و با اشاره به دریاچه ارومیه گفت : پیش بینی کرده بودن تا سال 2050 آبی نخواهد بود باید از ایران مهاجرت کنند که پیش بینی آنها نقش بر آب شد و الان زمان تحول کشاورزی در کشور می باشد در بحث کشاورزی میشود فعالیت های زیادی انجام داد .

وی با اشاره به فعالیت های موثر دیگر گفت  : گردشگری می تواند تحول عظیم برای گردشگری باشه شعار من در ابتدای دولت دوازدهم تلاش من بالا بردن تولید اشتغال و رفع فقر مطلق می باشد .

روحانی تاکید داشت : ما در برابر تحریم آمریکا باید با اراده خود بایستیم آمریکا باید بفهمد کاری که می کند غلط است این را شما باید بفهمانید شما ملت نه دولت لذا در این بحث استانهای مرزی خیلی راحت میتوانند راحت تحریم را دور بزنند و اشتغال ایجاد کنند مناطق آزاد هم این ویژگی ها را دارند ما در فروش نفت داریم تحریم را دور می زنیم و خط مقدم ما بانک مرکزی ما وزارت نفت ما مردم ما نهاد های ما می باشد این ها می توانند تحریم را بشکنند .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=9382
  • ارسال توسط :
  • 1347 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای آمریکا باید بفهمد کاری که می کند غلط است این را شما باید بفهمانید شما ملت نه دولت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.