افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
24

تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی تفکر انقلابی و تفکر بسیجی می باشد

  • کد خبر : 9467
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹
تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی تفکر انقلابی و تفکر بسیجی می باشد

فرمانده سپاه ماکو در مراسم بزرگداشت روز مقاومت ، ایثار و پیروزی به مناسبت سوم خرداد و تجلیل از فاتحان خرمشهر گفت : تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی تفکر انقلابی و تفکر بسیجی می باشد و این تفکر باید مانند خون در رنگ های ما و جوانان ما ساری و جاری باشد .

به گزارش مرزداران ؛ سید مهدی غفاری در مراسم بزرگداشت روز ایثار و مقاومت و پیروزی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت : قدرت نظامی ایران در برابر همه تهدیدات با قوت و قدرت کامل خودنمایی می کند.

سرهنگ غفاری بابیان اینکه  سالروز آزادسازی خرمشهر روزی است که مشتهای محکم ملت ایران  به دشمن یاد اوری  میشود  افزود : رژیم بعثی عراق با تمام قوا، امکانات و با کمک کشور های دشمن ایران به نبرد تنگاتنگ پرداخت و فکر میکرد ایران را با فتح خرمشهر از پای در خواهند آورد ولی به این فکر نکردند که با وجود پشتوانه معنوی و انگیزه الهی نمیتوانند انقلاب اسلامی ایران را سست کند.

وی با اشاره به اینکه ایران روزگاری از جهت خرید تجهیزات نظامی، تحریم بود تصریح داشت : امروز این کشور غیرتمند تسلیحات نظامی صادر می کند.

 

وی با بیان اینکه  پیروزی با پشتوانه معنوی به دست می آید گفت : انقلاب اسلامی ایران موفق شد فرهنگ و منش خود را صادر کند و این در جایگاه خود کم نظیر است.

وی تاکید داشت : تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی تفکر انقلابی و تفکر بسیجی می باشد و این تفکر باید مانند خون در رنگ های ما و جوانان ما ساری و جاری باشد .

غفاری نقطه اوج قدرت ایران را تحمیل خواسته ها و اراده ایران به دشمن یاد کرد و گفت: امروز به وحدت نیازمندیم علمای عزیز شیعه و سنی نگذارند دشمن به وحدت ما نفوذ کند چرا که تزریق مالی و نیروی انسانی در این راستا از سوی دشمن به جد تشدید یافته است.

 

وی خاطر نان ساخت : بعد فتح خرمشهر دشمن 41 سال در حال توطئه چینی برا نفوذ فرهنگی و فشار اقتصادی برای شکستن این انقلاب هستند ؛ شاید امروز در تحریم و فشار هستیم اما امام (ره) و رهبر به  ما یاد داد چگونه در برابر فشار ایستادگی کنیم

باید توجه کنیم که امروز آمریکا برای وارد شدن به دریاها ما به زبان فارسی اجازه ورود میخواهد این یعنی اقتدار و قدرت ایران اسلامی .

 

فرمانده سپاه پاسداران ماکو با اشاره به سخنان امام راحل گفت : برگردیم به سوم خرداد سال 61 ببینیم در چه وضعیتی بودیم و الان در چه وضعیتی هستیم لذا باید توجه داشته باشیم حضور حداکثر در صحنه های انقلاب و نماز جمعه یکی از راه های فایق آمدن بر دشمن می باشد

وی بیان داشت : امام راحل فرمودند امروز جوانان ما از جوانان صدر اسلام جلوتر هستند چرا که در آن زمان این همه توطئه وجود نداشت و تازمانی که قدرت خداوند ، نور ولایت  و عزم جوانان وجود دارد دشمنان هیچ کاری نخواهد توانست کرد .

در ادامه این برنامه داوود ابراهیم زاده مداح اهلبیت عصمت و طهارت در مدح شهدا و حضرت علی (ع) مدیحه سرایی و شعر خوانی کرد .

در پایان از رزمندگانی که در عملیات بیت المقدس (عملیات ازاد سازی خرمشهر ) شرکت داشتند تجلیل به عمل آمد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=9467
  • ارسال توسط :
  • 1350 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی تفکر انقلابی و تفکر بسیجی می باشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.