افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
22

هدف رسانه های غربی و دشمنان سیاه نمایی بسیج می باشد

  • کد خبر : 10182
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
هدف رسانه های غربی و دشمنان سیاه نمایی بسیج می باشد

فرمانده سپاه ماکو گفت: بسیج باید در حمایت از نیروهای انقلابی و حضور در صحنه های تصمیم گیری، فعالیت کند.

به گزارش مرزداران ؛ سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در بین بسیجیان، متربیان و مربیان حلقات صالحین گفت: در پیگیری مباحث حلقات صالحین باید اتحاد، انسجام و وابستگی عاطفی و حسی لحاظ شود تا هدف و رسالت حلقات صالحین تحقق یابد.

وی با تاکید به اینکه مباحث سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در حلقات صالحین بررسی شود افزود: حرکات بسیج از سوی دشمن ریز به ریز بررسی میشود و این حلقات صالحین در حکم تیری در چشم دشمن است.

سرهنگ غفاری افزود: بسیج باید در حمایت از نیروهای انقلابی و حضور در صحنه های تصمیم گیری، فعالیت کند.

فرمانده سپاه ماکو در تشریح دست آوردهای بسیج گفت: ضربه ای که بسیج بر پیکره دشمن وارد کرده است در جبهه های حق علیه باطل دوران دفاع مقدس نمود یافت.

وی با اشاره براینکه تفکر و روحیه بسیج در مقابل تحریمهای دشمن ایستاده است افزود: ساقط کردن پهناد آمریکایی به دست نظامیان ایران، در سایه تفکر و اراده بسیج تحقق یافت.

فرمانده سپاه ماکو با تاکید براینکه مقابله با ۳۲ کشور در ۸ سال جنگ حق علیه باطل نمود عینی اقتدار و صلابت بسیج است افزود: به جز بسیج هیچ کسی به منویات رهبر تا به امروز لبیک نگفتند.

سرهنگ پاسدار غفاری سیاه نمایی بسیج را در دستور کار غول رسانه های غرب و دشمنان ایران یاد کرد و افزود: پروژه نفوذ به مراکز تصمیم‌ساز و القای سست بودن ایران از سوی دشمن مطرح میشود که به حول قوه الهی پروژه ای پوچ می باشد .

وی افزود: جوانان باید قدر زمان را بدانند و هر قدمی که برمیدارند در راستای برآورده ساختن اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

فرمانده سپاه ماکو گفت: عدم ثبات در بازار، عدم کنترل اقتصادی و مشکلات معیشتی در جامعه وجود دارد ولی این تنها با ورود جهادی بسیج رو به مسیر درست خواهد رفت.

وی گفت: دشمن با صرف میلیارد ها میخواهد بدحجابی را در جامعه ایرانی اسلامی رواج دهد که باید بسیجیان با اراده و صلابت در برابر این جنگ نرم و فرهنگی به خواب غفلت نرفته و در برابر توتئه های دشمن باایستد.

سرهنگ غفاری گفت: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در پایگاه ها از ضروریات می باشد .

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=10182
  • ارسال توسط :
  • 1129 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای هدف رسانه های غربی و دشمنان سیاه نمایی بسیج می باشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.