افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
26

جشن بزرگ هفته ازدواج به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)

  • کد خبر : 10188
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰:۱۲
جشن بزرگ هفته ازدواج به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)

جشن بزرگ ازدواج به مناسبت اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت هفته ازدواج با حضور مردم و مسئولین در محوطه کاخ موزه باغچه جوق ماکو برگزار شد.

به گزارش مرزداران ؛جشن بزرگ ازدواج به مناسبت اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت هفته ازدواج با حضور مردم و مسئولین در محوطه کاخ موزه باغچه جوق ماکو برگزار شد.

حسین عباسی فرماندار ماکو در این جشن با تبریک سالروز ازدواج حضرت امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و آرزوی خوشبختی برای تمام زوج های جوان گفت : همه ی اقشار مردم در ترویج ازدواج آسان ، آگاه و پایدار در جامعه مسئولیت دارند .

فرماندار ماکو با بیان اینکه همه امور در مسائل سیاسی ، فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی در ارتباط با هم هستند افزود : فلسفه ازدواج یک کار و خرد جمعی است و با نیت خدایی قطعا در کارها و مراحل زندگانی نتیحه خواهیم گرفت .

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هاشمی امام جمعه ماکو هم در این جشن با بیان اینکه برقراری مودت و محبت ثابته بین زن و شوهر و همچنین رحمت و از خود گذشتگی طرفین از جمله عوامل زندگی پایدار است که در دین مبین اسلام به آن تاکید شده اظهار داشت : تفاهم مطلق در ازدواج وجود ندارد و این امر نسبی است .

وی با اشاره به عدم رعایت و اگاهی نسبت به شرایط آشنایی قبل از ازدواج در برخی از خانواده افزود : متاسفانه جامعه امروز ما به تبعیت از فرهنگ غرب اصالت خود را از دست می دهد و این امر باعث افزایش میزان طلاق و کاهش ازدواج در کشور شده است .

در ادامه این جشن به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان اعطاء شد.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=10188
  • ارسال توسط :
  • 1379 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای جشن بزرگ هفته ازدواج به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.