افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
29

خبرنگاران ، جهادگرانی می باشند که در راه آشکار نمودن حقیقت و مبارزه با باطل بی ریا قلم می زنند

  • کد خبر : 10263
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
خبرنگاران ، جهادگرانی می باشند که در راه آشکار نمودن حقیقت و مبارزه با باطل بی ریا قلم می زنند

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در پیامی فرارسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را به تمامی جهادگران عرصه خبر تبریک گفت .

به گزارش مرزداران ؛ سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در پیامی فرارسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را به تمامی جهادگران عرصه خبر تبریک گفت .

متن پیام به شرح ذیل می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

“ن . والقلم و ما یسطرون ”

بی شک نقش رسانه و خبر در نظام بین المللی، در حوادث تاریخ و در تغییر نگرش و سبک زندگی افراد و حتی تغییر دین افراد بسیار تاثیر گذار بوده است  .

۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی ، بنام جهادگرانی نامگذاری شده است که دیدبانان و چشم های بینای جامعه بوده و در عرصه آگاهی و حقیقت بیشترین خطرها را به جان می خرند و برای اشکار نمودن حقیقت و مبارزه با باطل بی ریا قلم میزنند .

تلاش خبرنگاران زمینه ساز آگاهی و شفافیت و در نهایت تقویت اعتماد اجتماعی و روحیه امیدواری در جامعه است امری که امروز بیش از گذشته باید به آن پرداخته شود لذا همانگونه که حضرت آقا فرمودند : بدون خبرنگار لحظه ها ماندگار نمیشوند .

حال17 مرداد را که به یاد شهید محمود صارمی روز خبرنگار نام گرفته است ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام شهدا و همه شهدای عرصه جهاد ، به همه خبرنگاران عرصه اطلاع رسانی به ویژه خبرنگاران شهرستان ماکو تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق روز افزون این عزیزان را مسألت می نمایم .

سید مهدی غفاری

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=10263
  • ارسال توسط :
  • 1335 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای خبرنگاران ، جهادگرانی می باشند که در راه آشکار نمودن حقیقت و مبارزه با باطل بی ریا قلم می زنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.