افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 18 April , 2024
21

پیام تبریک فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو به مناسبت عید غدیر

  • کد خبر : 10391
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
پیام تبریک فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو به مناسبت عید غدیر

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در پیامی عید قربان را به مردم ملت ایران به ویژه مردم منطقه ازاد ماکو تبریک گفت .

به گزارش مرزداران ؛ سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در پیامی عید قربان را تبریک گفت .

متن پیام به شرح ذیل می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

 

خوشا آنان که با حق آشنایند         مطیع محض فرمان خدایند

چو ابراهیم اسماعیل خود را         فدای امر الله مینمایند

عید قربان  ، سرآغاز حکومت توحید است و تولد ایمان و مرگ تردید و زیبا ترین جلوه بندگی و خضوع خالصانه در برابر خداوند و یاد آور خاطره جاودانگی بندگی و ایثار است

عید قربان، عید عاشقی، عید از خود گذشتی و عید پایداری است. قربان تجلی عشق بنده به خداست؛ عید رهایی از هرگونه تعلقات وپیرایه های دنیوی است؛ در یک کلام “رهایی از آنچه غیر خدایی است”

این فلسفه الهی را میتوان به خوبی در مناسک حج یافت آنجا که انسان  در عرفات به شناخت می رسد و در مشعر به شعور الهی و در منا، رهایی از تعلقات دنیوی ورسیدن به عشق و قرب الهی را آرزو می کند و از شیطان برائت می جوید.

آنان که به عروه الوثقی چنگ می زنند، سعادتمندان حقیقی این دنیا و آخرتند که خویشتن را به جمع اولی الابصار رسانده و روح خویش را حج گذار خانه خدا می کنند.

اینک بر خود لازم میدانم عید سعید قربان، عید رهیدگی از اسارت نفس ، عید برآمدن انسانی نو از خویشتن را بر تمامی ملت ایران به خصوص مردم عزیز ماکو تبریک و تهنیت عرض کنم .

با امید به اینکه تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر  (ارواحنا فدا)  هم‌نوا با منادیان حق در عید سعید قربان خشوع و بندگی را نصب العین خود سازیم و در راستای سرفرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری گام برداریم.

 

سید مهدی غفاری

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=10391
  • ارسال توسط :
  • 1133 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای پیام تبریک فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو به مناسبت عید غدیر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.