افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
32

سومین جلسه ستاد اربعین و استقبال از زائران غیر ایرانی شهرستان ماکو

  • کد خبر : 11276
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
سومین جلسه ستاد اربعین و استقبال از زائران غیر ایرانی شهرستان ماکو

سومین جلسه ستاد اربعین و استقبال از زائران غیر ایرانی شهرستان ماکو به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه و مسئولین ادارات ذیربط در محل فرمانداری ماکو برگزار گردید .

به گزارش مرزداران ؛  سومین جلسه ستاد اربعین و استقبال از زائران غیر ایرانی شهرستان ماکو به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه و مسئولین ادارات ذیربط در محل فرمانداری ماکو برگزار گردید .

در این برنامه خانم قربانی معاون فرماندار شهرستان ماکو ضمن خیر مقدم هدف از برگزاری جلسه را هماهنگی در روند استقبال از زائرین غیر ایرانی اربعین عنوان کرد .

در ادامه  معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تقدیر و تشکر و تبریک هفته دفاع مقدس گفت : دفاع مقدس بزرگداشت ایثار و مقاومت مردم ایران خصوصا شهدا و ایثار گران می باشد که با نثار جان خود در جهت دفاع از اسلام، انقلاب و قرآن و آرمان های امام راحل عظیم الشأن تا پای جان ایستادند و چراغ راهی شدند برای آیندگان که با خودسازی عزتمندی و با تأسی از مقام معظم رهبری در برابر ترفندها و هجمه ها و دسیسه های شوم پیدا و پنهان دشمن ایستاده اند .

وی در خصوص مراسم  استقبال از زائرین گفت : مراسم  استقبال از زائرین که قدرت نرم شیعه در جهان اسلام می باشد که سالانه به تعداد آنها افزوده می شود وظیفه ما می باشد که بتوانیم برنامه مدون و در خور و شایسته برای این عزیزان اجرا کنیم .
سر هنگ عطاری با اشاره به زمان ورود زائرین گفت : زمان ورود زائرین از 15 تا 27 مهر ماه میباشد انشاالله که بتوانیم با هماهنگی های لازم استقبال درخور و شایسته این عزیزان را برگزار کنیم .

در ادامه حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو  ضمن تسلیت شهادت امام سجاد گفت : موکب یا لثارات الحسین برای پذیرایی از مهمانان اربعین در شهر بازرگان برپا خواهد شد  .
وی تصریح داشت : موکب باید مردمی باشد لذا باید مردم به صحنه کشیده شوند اگر مردمی باشد ماندگاری این کار بیشتر خواهد بود و اگر مردمی نباشد باعث به فراموشی کشیده شدن آن میگردد .

در ادامه حسین عباسی فرماندار ماکو با حضور در جلسه گفت : لازم می باشد ادارات هماهنگی های لازم را داشته باشند و نظم و انضباط کاری برای جلوگیری از ایجاد مشکلات لازم میباشد و نباید نقصی در روند این استقبال رخ دهد .

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=11276
  • ارسال توسط :
  • 1517 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای سومین جلسه ستاد اربعین و استقبال از زائران غیر ایرانی شهرستان ماکو بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.