افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 18 April , 2024
25

امروز وجود شهید حججی ها نشان دهنده عدم موفقیت برنامه های دشمنان است

  • کد خبر : 11440
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
امروز وجود شهید حججی ها نشان دهنده عدم موفقیت برنامه های دشمنان است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو :امروز اگر میبینیم که دشمنان در مقابل جوانان این ملت عاجز هستند به خاطر سرمایه هایی است که از 8 سال دفاع مقدس به دست آورده ایم و اگر امروز پهباد ها را میزنیم و پایین میکشیم به خاطر تجارب 8 سال دفاع مقدس می باشد .

به گزارش مرزداران؛ سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو قبل از خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گفت : دفاع مقدس بزرگداشت افرادی می باشد که از سرمایه های خود گذشتند تا شاهد امنیت و آزادی و آسایش مردم باشند شهدایی که غیرتمندی و ولایت مداری و دین مداری را به ما تبیین کردند و امروز امپریالیسم جهانی ، صهیونیست جهانی، اقتصاد جهانی در حال فرو ریختن است .

وی افزود : امروز اگر میبینیم که دشمنان در مقابل جوانان این ملت عاجز هستند به خاطر سرمایه هایی است که از 8 سال دفاع مقدس به دست آورده ایم و اگر امروز پهباد ها را میزنیم و پایین میکشیم به خاطر تجارب 8 سال دفاع مقدس می باشد .

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو تصریح داشت : امروز جبهه دیگر به نام نفوذ فرهنگی باز شده است دشمن در تلاش است با تهاجم فرهنگی به این انقلاب نفوذ کند لذا برای مقابله با این هجمه دشمن برای نفوذ اقتصادی و فرهنگی دشمن باید برنامه داشته باشیم و این به دست نمی آید مگر با توجه به تفکر ولایت پذیری، توجه به فرهنگ دینی و شعار های رهبری که هر سال نامگذاری میگردد .

وی گفت : نیروهای مسلح و قوای مسلح جمهوری اسلامی با اتحاد و انسجام در مقابل تهدیدات دشمن بیدار هستند
امروز با استفاده از تجارب 8 سال دفاع مقدس و پیشرفت کشور اقدامات محرومیت زدایی نیز انجام میگردد و
بسیج و سپاه با کمک نهاد های دیگر در جهت آبادانی کشور کمک میکنند که از جمله ان می توان به ترمیم جاده ها ، راهها و مدارس و کمک به نیازمندان و ساختن خانه های محروم و… اشاره کرد .

وی تاکید داشت : امروز عظمت ایران را در برابر دشمنان تا دندان مسلح به وضوح می بینیم .

سرهنگ غفاری خاطر نشان ساخت : امروز دشمن فکر نکند با هزینه 7000 میلیارد دلار میتوانند مردم و جوانان را از ولایت و ارزش ها جدا کنند اگر امروز شهید حججی ها را میبینیم این نشان میدهد اقدامات دشمن راه به جایی نبرده است .

فرمانده سپاه ماکو گفت : امروز اقدام نظامی از طرف دشمن منتفی است و
نمیتوانند اقدامی کنند چون توان ،قدرت و آن نیرو را ندارند چون آزموده را آزمودن خطاست و جرات آن را ندارند اما پاشنه آشیل همان نفوذ فرهنگی است که امروز باید مسوولین و جوانان به آن توجه کنند .

وی خاطر نشان ساخت : همچنان که تمام عمل ها و فعالیت های ما معطوف به استکبار ستیزی دشمن و برای بیرون راندن دشمن از خاک کشور بود امروز باید تمام فکر و ذهن ما در این راستا باشد و باید توجه و عمل به بیانیه گام دوم انقلاب را در راس کارهای خود داشته باشیم .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=11440
  • ارسال توسط :
  • 920 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای امروز وجود شهید حججی ها نشان دهنده عدم موفقیت برنامه های دشمنان است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.