افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
22

بی ولایت نماز شب خواندن هم به جهنم رفتن است

  • کد خبر : 11541
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰:۰۷
بی ولایت نماز شب خواندن هم به جهنم رفتن است

مراسم یادواره شهید ابراهیم اخوند زاده و هفت شهید روستای باغچه جوق با حضور حاج ولی اله کلامی زنجانی شاعر اهلبیت عصمت و طهارت در روستای باغچه جوق ماکو برگزار گردید .

به گزارش مرزداران ؛ مراسم یادواره شهید ابراهیم اخوند زاده و هفت شهید روستای باغچه جوق با حضور حاج ولی اله کلامی زنجانی شاعر اهلبیت عصمت و طهارت و مسئولین در روستای باغچه جوق ماکو و در مقابل درب منزل شهید ابراهیم اخوند زاده برگزار گردید .

در این برنامه در ابتدا پدر شهید ابراهیم اخوند زاده ضمن خیر مقدم از حضور مسئولین و شاعر اهلبیت و برگزار کنندگان این مراسم تقدیر و تشکر به عمل آورد  در ادامه حجت الاسلام میر احمد موسوی امام جماعت مسجد علی بن ابیطالب ماکو و روحانی مبارز به عنوان سخنران جلسه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به روایتی از امیر المومنین گفت : کسی که از بازگو کردن احکام الهی ترس داشته باشد در مقام اجرا و عمل ول  و معطل است .

وی افزود : بعضی از افراد در بعضی از جملات و کلمات خود از لطایف الحیل استفاده میکنند ولایت باید بر قلب تصرف داشته و قلب را تسخیر کند .

حجت الاسلام موسوی به اشاره به تعداد شهدای کشور گفت : ما سر بلند در دنیا هستیم به اینکه 200 هزار شهید داریم و اینکه مردم عزیز و بزرگوار داریم مردمی که این نظام را در بین هجمه های دشمن همچون کوهی استوار نگاه داشته است این ملت 9 دی خلق کرده است و این مردم قیام کردند و خانه ظالم را نابود کردند و این انقلاب را تا ظهور حضرت مهدی تضمین کردند و آب پاکی بر دست دشمنان ریختند لذا فردی که بر خانواده شهدا جسارت کند باید به عنوان ضد انقلاب تحت تعقیب باشد ؛ شهدایی که با خون خود درخت تناور این انقلاب را ابیاری کرده اند .

وی در ادامه گفت : چرا انقلاب و شهدا فراموش شده اند؟ چرا این انقلاب به فراموشی کشیده شده است ؟چرا اقتصاد این مملکت به این روز افتاد ؟  وقتی ترامپ گفت از برجام خارج شدم دیگر در سوپر مارکت ها پوشاک برای بچه پیدا نشده است
آیا ترامپ بایک حرف ما را تحریم کرد یا این منافقان داخلی هستند که این تحریم ها را ایجاد کرده و دامن میزنند ؟ما قبل از تحریم اثار آن را دیدیم .

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اهمیت ولایت پذیری گفت : کمیل بین زیاد گفت : با امیر المومنین در کوچه کوفه راه میرفتیم دیدیم در تاریکی شب کسی نماز شب میخواند در نماز شب سوره حشر را قرائت میکند که حضرت علی (ع) به کمبل فرمود خوشا به خال این بنده که ببین چه با دقت سوره ای برای نماز شبانتخاب کرده است  سالها بعد در جنگ نهروان حضرت علی کمیل را صدا زد و نوک شمشیر خود را بر روی جنازه ای گذارده بود گفت کمیل به یاد داری فردی در نماز شب سوره حشر میخواند من گفتم خوشا به حال وی ؟؟؟ این همان جنازه جهنمی ان فرد است فلذا  باید توجه داشته باشیم که بی ولایت با نماز شب به جهنم رفتن است.

در ادامه این برنامه شاعر و مداح اهلبیت عصمت و طهارت ولی اله کلامی زنجانی به شعر خوانی در وصف شهدا بالاخص شهدای روستای باغچه جوق پرداخت .

در ادامه برنامه مداح جوان شهرستان محمد امین اسماعیل زاده به مداحی در مدح اقا ابا عبدالله الحسین  (ع) پرداخت .

در پایان از خانواده هفت شهید روستای باغچه جوق و خانواده شهید ابراهیم اخوند زاده با اهدای لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=11541
  • ارسال توسط :
  • 896 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بی ولایت نماز شب خواندن هم به جهنم رفتن است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.