افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
27

خروش مردم ماکو علیه اغتشاش گران/ طنین شعار های مرگ بر فتنه گر و مرگ بر آمریکا در ماکو

  • کد خبر : 12041
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
خروش مردم ماکو علیه اغتشاش گران/ طنین شعار های مرگ بر فتنه گر و مرگ بر آمریکا در ماکو

راهپیمایی خودجوش در پاسخ به اغتشاشات گران با حضور مردم ولایی ماکو و مسئولین شهرستانی به صورت پرشور برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ راهپیمایی خودجوش در پاسخ به اغتشاشات گران با حضور مردم ولایی ماکو و مسئولین شهرستانی به صورت پرشور برگزار شد .

در این راهپیمایی تظاهرات کنندگان مسیر بین بانک انصار تا مخابرات ماکو را راهپیمایی کردند .

در این برنامه حجت الاسلام را ابراهیمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماکو به عنوان سخنران راهپیمایی گفت : اغتشاشات اخیر که توسط عوامل استکبار طراحی شده بود با درایت مقام معظم رهبری و هوشیاری و بصیرت ملت ایران اسلامی خنثی شد .

وی افزود : دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون به انحاء مختلف از توطئه و ترور گرفته تا ایجاد نا امنی، قصد براندازی نظام را داشته اند و در این راه از وابستگان و سرسپرده های خود در داخل برای عملی کردن نقشه های پلیدشان بهره گرفته اند اما با درایت رهبر معظم انقلاب و بصیرت ملت ایران ، شکست خورده اند .

وی تصریح داشت :در اغتشاشات اخیر که به بهانه گرانی بنزین در کشور شکل گرفت افرادی که دست به تخریب اموال عمومی زده اند همگی از اشرار هستند و صف عامه مردم از این افراد شرور جدا است .

حجت الاسلام ابراهیمی اذعان داشت : امروز استکبار جهانی به سردمداری و تبعیت از آمریکا در برابر نظام جمهوری اسلامی قرار دارد اما با هدایت های حکیمانه رهبری و همراهی ملت ایران نظام ما قدرتمند تر از همیشه در برابر دشمنان ایستاده است .

وی با اشاره به قضایای چند روز گذشته گفت : در قضایای چند روز گشته ، بسیجیان با مدیریت خوب اغتشاشات ، امریکا و استکبار جهانی را مایوس کردند .

وی تاکید داشت : باید نقاط ضعفی را که خارجی ها از آن سوء استفاده میکنند را شناسایی کرده و از آنها به عنوان فرصتی برای تبدیل شدن به نقاط قوت بهره مند شویم.

رئیس تبلیغات اسلامی ماکو با اشاره به حضور در صحنه مردم فهیم گفت : عزیزان ! امنیت خط قرمز مردم و نظام است لذا هرگز مردم اجازه شرارت و اغتشاشات در برابر نظام و خیانت به بیت المال را نمیدهند .

وی ضمن خطاب مسئولان گفت : مسئولان باید به مردم اعتماد کنند لذا تکیه به داخل و فرصت دادن به جوانان از مسائل مهم است باید توجه داشت که هرگز تکیه به غرب و دشمنان قسم خورده مشکل نظام و کشور ما را حل نمیکند بلکه با روحیه جهادی و حل مشکلات مردم می توانیم این انقلاب بزرگ را به حاکمیت جهانی حضضرت حجت (عج) متصل کنیم .

وی در پایان خاطر نشان ساخت : عزیزان ! پیوند با امامت و ولایت مسئله بزرگی است که در این فتنه برای افراد با بصیرت زمینه ان فراهم شد و این حادثه نشان داد نقش ولایت چه اثرات و برکاتی دارد چون هم مردم را به صحنه اورد و هم به دولت در این وضعیت کمک کرد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=12041
  • ارسال توسط :
  • 1374 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای خروش مردم ماکو علیه اغتشاش گران/ طنین شعار های مرگ بر فتنه گر و مرگ بر آمریکا در ماکو بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.