افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
30

تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش ماکو

  • کد خبر : 12146
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش ماکو

مراسم تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش ماکو با حضور مسئولین و معاون پرورشی و فرهنگی  مدیر کل آموزش و پرورش استان اذربایجان غربی برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ مراسم تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش ماکو با حضور مسئولین و معاون پرورشی و فرهنگی  مدیر کل آموزش و پرورش استان اذربایجان غربی برگزار شد .

در این برنامه اکبر باباپور  رئیس سابق اموزش و پرورش شهرستان ماکو ضمن خیر مقدم از حضور حضار تقدیر و تشکر کرد .

در ادامه عباسی فرماندار شهرستان ماکو از زحمات رئیس اموزش و پرورش سابق تقدیر و تشکر نمود .

سپس خلف خانی معاون فرهنگی گردشگری منطقه آزاد ماکو گفت :
باید معلم مورد تودیع قرار نگیرد و از تجربیات وی استفاده گردد .
وی اموزش و پرورش را به یک کلید تشبیه کرده و گفت :  نگاه به منطقه آزاد ماکو فقط از بعد اقتصادی و عمرانی می باشد درحالی که نقش منطقه در بعد فرهنگی و تربیتی نیز پر رنگ است .

در ادامه قدرت اله قاسمی معاون پرورشی و فرهنگی  مدیر کل آموزش و پرورش استان اذربایجان غربی گفت :  خداوند فرمود الرحمن علم القرآن  ، وجهه انسان در تربیت خود را نشان می دهد اما متاسفانه حال تربیت در کشور ما خوب نیست ؛ در هر عصر تربیت شکل خود را میگیرد چرا که تربیتی که در هزاره سوم شکل میگیرد با عصر تربیت در عصر دوم و اول متفاوت است ابن عصر ، عصر شکستگی ، عصر شتاب ، عجله و هویت های گمشده و مرگ خدا در دل انسان ها ، عصر دین گریزی جوانانمی باشد .

وی افزود : تربیت فقط در آموزش و پرورش شکل نمیگیرد و پازل تربیت فقط در آموزش و پرورش تکمیل نمیگردد ما رقیب خطر ناک و جذاب رسانه را داریم  لذا به یاد داشته باشیم که اتفاق های مبارک در اقلیم آموزش و پرورش درست شکل نخواهد گرفت مگر به شرایط خاص : اول اینکه کار تربیت با یک نفر به سامان نمیرسید دومین نیاز در فرایند تربیت تفاهم ایت اینکه یکدیگر را خوب بفهمیم  و سومین نیاز اینکه  اگر یونسکو 4 شعار دانستن فهمیدن زیستن و با هم زیستن را مطرح میکند باید اول از خود شروع کنیم و نیاز آخر چهارم درست است دانش آموزان نیاز مند آموزش هستند ما نیز نیاز به آموزش داریم چرا که آموزش سرمایه امروز و کلید فتح فردا می باشد .

وی تصریح داشت : از خودکشی های شغلی فاصله بگیریم به جای انکه نشاط و سرزندگی را در جریان مدرسه و تربیت بکشیم در تربیت نشاط و سرزندگی را تزریق کنیم چرا که با محبت تمام سختی ها آسان خواهد شد و با متانت کارهای تربیتی بهتر خواهد شد .
وی تاکید داشت : به یاد داشته باشیم کار تربیتی و آموزش و پرورش به تنهایی به جایی نخواهد رسید و همه رفتار های جامعه به نحوی ریشه در آموزش و پرورش دارد .

در ادامه این برنامه ضمن تقدیر و تشکر و تجلیل از رییس سابق اموزش و پرورش ماکو حکم انتصاب رئیس جدید اموزش و پرورش ماکو قرائت و اهدا گردید .

در ادامه نادر بهرامی رئیس جدید آموزش و پرورش ماکو گفت : بنده نادر بهرامی در سال 72 اولین بار وارد عرصه معلمی گردیدم و به عنوان معلم ریاضی در مدرسه مدنی و چمران ماکو فعالیت نمودم .

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین گفت : من متعلق به مردم هستم و خود را خدمتگذار مردم میدانم .

وی تصریح داشت بنده دارای گرایش سیاسی و تفکر سیاسی هستم و این یک چیز عادی می باشد چرا که هر فردی در این کشور دارای یک تفکر و گرایش سیاسی می باشد چرا که رشد و بالندگی احزاب و گرایشهای جناحی باعث رشد و بالندگی کشور میگردد اما ورود آموزش و پرورش به مسائل سیاسی و جناحی نابودی آموزش و پرورش را تحقق خواهد بخشید .

وی خاطر نشان ساخت : سرمایه گزاری در توسعه نیروی انسانیبزرگترین کار برای ساخت بشریت موفق می باشد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=12146
  • ارسال توسط :
  • 1836 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش ماکو بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.