افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
22

پیام تسلیت فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

  • کد خبر : 12314
  • ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
پیام تسلیت فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در پیامی شهادت سردار رشید اسلام ، سرباز ولایت و مالک اشتر زمان سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت .

به گزارش مرزداران  ؛ سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو در پیامی شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس را تسلیت گفت .

متن پیام بدین شرح است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿۲۳﴾

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳

 

شهدا  مردان راستینی هستند که با شجاعت و غیرت ضمن دفاع از ولایت و امامت، با نثار جانهای خود مشعل توحید را در دنیای پر از ظلم و جهل امروز برافروختند.

سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدانهای مبارزه با شیاطین و اشرار عالم، و سالها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام  سردار دلها ،سرباز ولایت ، مالک اشتر زمانه و مایه مباهات این ملت به آروزی خود رسید .

شهادت مرد میدان جهاد و مبارزه، مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر جبهه های جنگ با کفار و تروریست‌ها، سردار سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، مردم متدین و با بصیرت ایران اسلامی ، خانواده و بازماندگان این سردار رشید و همرزمانش و به خانواده‌ی بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تمامی دوستاران انقلاب و نظام اسلامی  تسلیت و تعزیت عرض می نمایم .

بر خود فرض می دانیم که انتقام خون آن عزیز و همراهان مجاهدش را از استکبار جهانی بگیریم و خواب را بر چشمان دشمنان اسلام و مسلمین و دشمنان ملت ایران حرام کنیم.

سید مهدی غفاری

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=12314
  • ارسال توسط :
  • 1268 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای پیام تسلیت فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.