افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 19 April , 2024
23

ویژه برنامه گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی

  • کد خبر : 12401
  • ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۸:۴۶
ویژه برنامه گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی

ویژه برنامه گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی به همت هیئت امنای مسجد و پایگاه بسیج ثارالله در مسجد علی بن ابیطالب ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ ویژه برنامه گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی به همت هیئت امنای مسجد و پایگاه بسیج ثارالله در مسجد علی بن ابیطالب ماکو برگزار شد .

در این برنامه محسن  محمود زاده ، فرهاد تقی زاده ، علی قویدل ، مهدی اسد الله زاده به عنوان قاریان و مادحین برنامه به قرائت قران ، مداحی و روضه خوانی پرداختند .

در ادامه حجت الاسلام گروسی به عنوان سخنران اصلی برنامه ضمن تسلیت شهادت سردار دلها سپهبد قاسم سلیمانی گفت : ارزش انسان به زندگی ظاهری دنیا نمی باشد .

وی افزود : سردار در طول زندگی خود نشان داد که زندگی ساده ای داشته لذا زندگی بعضی از افراد مایه ننگ و اختلاف است و حتی مرگشان مایه اختلاف بین خانواده ها است ولی بعضی چون سردار قاسم سلیمانی زندگی شان خیر و برکت بوده حتی هنگام مرگشان عزیز جهان واقع میشوند این افراد مطیع محض و افرادی خالص می باشند .

وی با اشاره به خصوصیاد سردار سراففراز اسلام  تصریح داشت : در وقایع مختلف زندگی نگاه میکرد ببیند خداوند چه فرموده است و همچون افراد ضعیف نفس توجیه نمیکرد .

وی خاطر نشان ساخت : بعضی از افراد احساس میکنند که مدافع حرم بیکار هستند !! خیر ، بلکه جایگاه بهتر ، مقامات بهتر و مشغله فراوان دارند اما چون احساس وظیفه میدانند به جبهه میروند .

حجت الاسلام گروسی با اشاره به نحوه شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت : زمانی که خداوند مصلحت بداند یعنی مصلحت میداند کسی بماند و در دنیا مایه خیر و برکت باشد یک روز خداوند میخواهد کسی قطعه قطعه شود و عزیز واقع شود ؛ معنویتی که در شهدا می باشد به دور از دنیا و موشک و … اینها ظاهر است و مرکب می باشد ؛ شهدا مایه امنیت ما هستند و همین است که خداوند در قران میفرماید آنها نمرده اند زنده بوده و نزد من روزی می خورند لذا مومن واقعی آن است که تسلیم امر خداوند باشد رمز ماندگار و اقتدار شهدا اخلاص و معنویت آنها است .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=12401
  • ارسال توسط :
  • 1353 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ویژه برنامه گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.