افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
20

نشست تحکیم بنیان خانواده

  • کد خبر : 12809
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۸:۱۲
نشست تحکیم بنیان خانواده

نشست تحکیم بنیان خانواده به مناسبت دهه فجر و با حضور مسئولین در حسینیه روستای قلعه جوق برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ نشست تحکیم بنیان خانواده با حضور مسئولین شامگاه مورخه 98/11/13 در حسینیه روستای قلعه جوق برگزار شد .

در این برنامه در ابتدا یوسف زاده به دکتر عنوان روانشناس خانواده در شبکه بهداشت و درمان ماکو گفت : بیشترین اختلافات و یا بیشترین شادی ها در زندگی مشترک دو فرد ناشی از اخلاق و رفتار طرفین در خانواده می باشد .

وی افزود : گاهان وسواس های بیش از حد ، غرور ، دخالت بیش از حد خانواده ها ، عدم توجه به همسر یا توجه و حساسیت بیشتر از اندازه به رفتار و گفتار های او باعث متزلزل شدن بنیان خانواده میگردد .

یوسف زاده در این نشست به تشریح سرفصل های  آسیب شناسی خانواده ، علل و عوامل طلاق ، مهارتهای بر قراری ارتباط ، حل تعارضات زناشویی ، توجه به نیازهای عاطفی خانواده ، استفاده از آموزه های دینی در تعاملات خانوادگی ، برگزاری جلسات خانوادگی ، استفاده از رفتار بجای گفتار در حل اختلافات خانوادگی ، توجه به آیتم های انتخاب همسر و اهداف ازدواج ، انتظارات از ازدواج ، احترام متقابل زوجین به همدیگر ، در راستای تحکیم بنیان خانواده پرداخت .

در ادامه این برنامه که با حضور پرشور بسیجیان و روستائیان برگزار گردید ، لطیف بایرامزاده رئیس کارخانه روان ذوب ماکو به عنوان فرد موفق در تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی به بیان نحوه فعالیت خود و موفقیت خود پرداخت .

شایان ذکر است کارخانه روان ذوب ماکو یکی از تولید کننده های نمونه در زمینه تولید پروفیل آلومینیوم اختصاصی ، صنعتی ، ساختمانی و کارگاه مونتاژ درب و پنجره آلومینیومی ، ترمال بریک ، نرمال و کارگاه مونتاژ دری های بغل و عقب تریلر و ملزومات آلومینیومی تریلر و تامین کننده نیاز پروفیل آلومینیومی در هر مقطع به مشتریان ، سازنده درب و پنجره دوجداره می باشد که میزان تولید سالانه آن در برخی از این تولیدات به 400 تن نیز میرسد .

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=12809
  • ارسال توسط :
  • 1321 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نشست تحکیم بنیان خانواده بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.