افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
26

بهره برداری از بزرگترین کلینیک تخصصی منطقه در ماکو

  • کد خبر : 12804
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۷:۳۳
بهره برداری از بزرگترین کلینیک تخصصی منطقه در ماکو

کلینیک تخصصی بیمارستان فجر ماکو به عنوان بزرگترین کلینیک تخصصی منطقه و یکی از پروژه های زیر بنایی طرح تحول نظام سلامت به بهره برداری رسید.

به گزارش مرزداران ؛ کلینیک تخصصی بیمارستان فجر ماکو به عنوان بزرگترین کلینیک تخصصی منطقه و یکی از پروژه های زیر بنایی طرح تحول نظام سلامت به بهره برداری رسید و در اینده نزدیک رسما افتتاح خواهد شد .

دکتر صمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو  با اعلام این خبر در بین خبرنگاران افزود : کلینیک تخصصی بیمارستان فجرکه عملیات اجرایی آن از سال 1394 در محوطه بیرونی بیمارستان فجر ماکو در زمینی به وسعت 1800 متر مربع و دو طبقه تیپ 1800 متری آغاز گردیده بود، امروز مورخه دوازدهم بهمن ماکو همزمان با آغاز ایام الله مبارک دهه فجر به بهره برداری رسید .

مدیر شبکه بیان کرد : کلینیک تخصصصی از پروژه های چشمگیر طرح تحول سلامت می باشد که درمحل بیمارستان قدس قدیمی دایر بوده و خدمات مورد نیاز را به مراجعین ارائه می داد ولی به دلیل کمبود فضای فیزیکی و نامناسب بودن بعضی فضاها ، لزوم توسعه فضای فیزیکی کلینیک ، زمینه را برای آماده سازی ساختمان مناسب برای کلینیک فراهم ساخت .

دکتر صمدی در ادامه با اشاره بر اعتبار پروژه که بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال می باشد ، تصریح کرد : در این مرکز درمانی که بزرگترین کلینیک تخصصی منطقه به شمار می رود خدمات تخصصی در رشته های مغز و اعصاب ، قلب و عروق ، داخلی ، ارولوژی ، ارتوپدی ، چشم ، گوش – حلق – بینی ، زنان و زایمان ، کودکان ، اعصاب و روان ، پوست و مو ،طب فیزیکی توانبخشی ، عفونی ، .. ارائه می گردد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=12804
  • ارسال توسط :
  • 1233 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بهره برداری از بزرگترین کلینیک تخصصی منطقه در ماکو بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.